کد خبر : 1957646 | 24 مرداد 1402 ساعت 12:45 | 114.9K بازدید | 115 دیدگاه

ستایش گوتی از بلینگام

کامل‌ترین بازیکن فوتبال دنیا معرفی شد

گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.

کامل‌ترین بازیکن فوتبال دنیا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است. پس از جدایی کریم بنزما، مارکو آسنسیو، ادن هازارد و ماریانو دیاز، باشگاه مادریدی روی جود بلینگام به عنوان ستاره برتر خود حساب کرده است. بازیکنان دیگری مانند خوسلو، فران گارسیا، براهیم دیاز و آردا گولر نیز به تیم کارلو آنچلوتی پیوسته اند اما برای گوتی، از بین خریدهای جدید، فقط بلینگام در حد رئال مادرید است.

1908860

از همان پیش فصل، جود بلینگام درخشش در رئال مادرید را شروع کرد و بارها کارلو آنچلوتی در نشست‌های خبری خود از ستاره انگلیسی تمجید کرده است. این شنبه در بیلبائو، ملی پوش انگلیسی دوباره همه را حیرت زده کرد و گوتی نیز شدیدا تحت تأثیر بازی او قرار گرفت.

بلینگام یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و به عنوان برترین بازیکن میدان شناخته شد. آنچلوتی در پایان بازی گفت که بلینگام خارق العاده است و در سطحی متفاوت بازی می‌کند.

1909939

گوتی، اسطوره رئال مادرید، نیز شب گذشته در برنامه ال‌‎چیرینگیتو گفت که ملی پوش انگلیسی از نظر او کامل ترین بازیکن حال حاضر جهان است : «بلینگام کامل‌ترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال است. برای او خوب بود که در این مقطع که کریم بنزما رفته و کیلیان امباپه نیز به رئال ملحق نشده، به رئال بیاید. او برای فوتبال نوین یک بازیکن از هر نظر کامل است.»

1909054

گوتی در مورد منتفی شدن انتقال امباپه نیز گفت: «رئال نباید درهایش را به روی بازیکنی مثل امباپه ببندد. معتقدم اگر سال بعد شرایطش مهیا باشد، رئال باید یک بار دیگر برای خرید او اقدام کند. امباپه بازیکنی فوق العاده است و می تواند در هر تیمی تفاوت ایجاد کند.»

دیدگاه‌ها