کد خبر : 1957691 | 24 مرداد 1402 ساعت 15:55 | 17.4K بازدید | 7 دیدگاه

حساس ترین بازی اروپا با حضور صادق، میلاد و احسان

چپ و راست تیم ملی در جدال خونین اروپایی

سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.

چپ و راست تیم ملی در جدال خونین اروپایی

به گزارش"ورزش سه"  امشب و بعد از مرگ یک هوادار یونانی بازی تیم‌های آ ا ک و دیناموزاگرب تحت تاثیر این اتفاق تلخ برگزار می‌شود. مسابقه ای که سه بازیکن ایرانی نیز می توانند و احتمالا در آن نقش خواهند داشت.  
این بازی از سومین دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب برگزار می‌شود. بازی رفت قرار بود سه شنبه برگزار شود اما فاجعه بی سابقه و مرگ یکی از هواداران آ ا ک یوفا را مجبور کرد که بازی را به تعویق بیاندازد. شرایط طوری است که اعضای دو باشگاه این را سخت ترین مسابقه زندگی خود می دانند. چرا که تلخی حوادث کاملا روی بازی سایه انداخته است. 

اما این در حالی است که دو تیم از سه لژیونر ایرانی بهره می برند و براساس گزارش‌ها دستکم دو تا از آن‌ها در این بازی فوق حساس از ابتدا در ترکیب حضور خواهند داشت. 

1910026

براساس گزارش‌ها ماتیاس آلمیدا سرمربی آرژانتینی تیم آ ا ک برای این بازی تمام بازیکنان را در اختیار دارد و در ترکیب اولیه اش به احتمال زیاد از بین دو ایرانی که در اختیار دارد احسان حاج صفی را در پست دفاع چپ به بازی خواهد گرفت. بعید است میلاد محمدی بازی را از ابتدا شروع می‌کند اما شرایط بازی به گونه ای هست که بازیکنی چون او شانس بازی پیدا کند. 

1910025

در آن سو اما ایگور بیشان سرمربی دینامو نیز به احتمال زیاد صادق محرمی مدافع ایرانی را در دفاع راست تیمش به کار خواهد گرفت و این معنای تقابل جدی دو مدافع ملی پوش ایرانی است. حاج صفی از چپ آ ا ک و صادق محرمی از راست دینامو باید علاوه بر دفاع حملات را برنامه ریزی کنند و این شب سختی را برای بازیکنان ایرانی نوید می‌دهد. آن هم در مسابقه ای که التهاب و استرس نه فقط داخل زمین که از سکوها نیز فراتر رفته است. 
برنده این دوئل سخت و خونین به مصاف رویال آنتورپ قهرمان بلژیک خواهد رفت. بازنده سفر اروپایی خود را در پلی آف لیگ اروپا ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها