کد خبر : 1957697 | 24 مرداد 1402 ساعت 16:20 | 86.3K بازدید | 124 دیدگاه

امیدوارم طولانی مدت در رئال بمانم

رئال که وارد شد، بایرن را فراموش کردم!

کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.

رئال که وارد شد، بایرن را فراموش کردم!

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا امروز به عنوان دروازه بان جدید رئال مادرید به هواداران معرفی شد. انتقال قرضی و یک ساله او تا پایان فصل، دیروز قطعی شد و رئال یک میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد. در این قرارداد بند خرید وجود ندارد و کپا با بهبود مصدومیت تیبو کورتوا به چلسی باز می‌گردد.

1910042

کپا در نشست خبری پس از معارفه گفت: «این یک روز بسیار شاد و ویژه برای من و برای همه خانواده ام است. من افتخار می کنم که حالا به رئال مادرید تعلق دارم. روزی برای لذت بردن و به اشتراک گذاشتن این لحظات خوب با نزدیک ترین افراد است. روند انتقالم خیلی سریع پیش رفت و نهایی شد. در یکی از بهترین لحظات دوران حرفه ای‌ام هستم. برای رویارویی با این چالش آماده ام و همانطور که قبلاً گفتم، به تعهد و کار خودم اطمینان می‌دهم. »

کپا قرار بود به بایرن برود ولی در نهایت پیشنهاد رئال را قبول کرد. او در این رابطه گفت: «روزهای سختی بودند، اما زمانی که پیشنهاد رئال رسید، دیگر تردید نکردم و به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی دادم. تصمیم خیلی راحتی بود. همچنین پیشنهادهای دیگری از باشگاه‌های مهم داشتم اما وقتی رئال وارد شد، همه چیز خیلی سریع  پیش رفت.»

عملاً اکثر جام‌های مهم را با چلسی برده اید: «مطمئنم که از گذشته قوی تر هستم. تجربیات شما را قدرتمندتر می کند. درست است که با چلسی موفقیت کسب کردم ولی انگیزه بالایی برای چالش‌های دیگر دارم.»

1910032

فشار بازی در رئال: «نه، آماده ام. رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است. در سه لیگ قهرمانان اخیر ما مقابل هم قرار گرفتیم و قدرت رئال را دیدم. فکر می‌کنم همه با این جمله من موافق باشند.»

اولین تمرین با رئال: «در تیم ملی همیشه هم تیمی هایی از رئال داشتم و در سال های اخیر از رئال می پرسیدم و پاسخ ها همه مثبت بودند. رئال همان چیزی است که از بیرون دیده می شود. باشگاهی بزرگ و باشکوه.»
آیا رویای بازی برای مادرید را داشتید؟ «من با دیدن بازی‌های ایکر کاسیاس درون دروازه رئال مادرید بزرگ شدم. رئال همیشه برای من باشگاهی فوق العاده بود و حالا افتخار می کنم اینجا هستم.»

1910043

تجربه بازی در لیگ برتر: «من آن را از دیدگاه بسیار مثبت می بینم. من پنج سال برای یک باشگاه بزرگ در انگلیس بازی کردم و آنجا برای تمام عناوین جنگیدیم. من این فرصت را داشتم که با چلسی عناوین قهرمانی مهمی کسب کنم. زمانی که به گذشته نگاه کنم، همه چیز را مثبت می بینم.»

انتخاب شماره 25: «من این شماره را انتخاب کردم زیرا 1 و 13 در دسترس نبود. خوشحالم که 25 را می پوشم اما نمی خواهم وارد مقایسه ها شوم. من آمده ام تا به رئال کمک کنم و تاریخ خودم را بنویسم.»

آیا می‎‌خواهید بعد از دوره قرضی در رئال بمانید؟ «امیدوارم. امروز اولین روز حضور من است و وقت داریم. خواهیم دید. امیدوارم با عملکردم بتوانم ثابت کنم لایق حضور طولانی مدت در رئال هستم.»

پیام برای کورتوا: «من با تیبو صحبت کرده ام و متاسفانه او باید بدترین قسمت فوتبال را تجربه کند. برایش ریکاوری سریع را آرزو می کنم.»

دیدگاه‌ها