کد خبر : 1957706 | 24 مرداد 1402 ساعت 16:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا فدراسیون رزمی شفاف سازی نمی کند؟

واکنش به شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ

شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ در فدراسیون ورزش های رزمی واکنش هایی را در پی داشته است.

واکنش به شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ

به گزارش "ورزش سه"، نامه اخیر یوسف بهتری رییس فدراسیون رزمی خطاب به "مولوی" مسئول انجمن ملی کیک بوکسینگ که در آن از اتمام فعالیت‌های وی در این انجمن خبر داده است، واکنش‌های زیادی را در میان اهالی این رشته به همراه داشته است.
هرچند فدراسیون رزمی تاکنون درباره دلایل این اقدام خود توضیحی ارایه نکرده، اما شنیده‌ها حکایت از دستور صریح وزارت ورزش برای انحلال انجمن ملی کیک بوکسینگ در آن فدراسیون دارد.

تورج عنصری یکی از مربیان این رشته و مسئول انجمن کیک بوکسینگ و موی تای دانشگاه پیام نور در گفت‌وگویی، با انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی فدراسیون رزمی پیرامون نامه مذکور عنوان کرد: "متاسفانه تا کنون توضیح شفافی درباره چرایی برکناری مولوی از انجمن ملی کیک بوکسینگ ارایه نشده و مشخص نیست چرا آقایان روی آن سرپوش می‌گذارند؟"

وی ادامه داد: "چنانچه واقعا بحث انحلال انجمن ملی کیک بوکسینگ مطرح است، روشن و واضح دلایلش را بیان کنند تا اهالی این رشته تکلیفشان مشخص شود. معتقدم نباید به جامعه کیک بوکسینگ نگاه ابزاری داشت و تنها از آن‌ها برای تکمیل ظرفیت کلاس‌ها و دوره‌های مختلف استفاده کرد. از مسئولین انتظار می‌رود ارزش بیشتری برای این جامعه قائل شوند. گویا تصمیم اخیر در راستای اجرای دستورالعمل و نامه وزارت ورزش گرفته شده است؛ با این حساب چرا مسئولین بخشنامه مورد اشاره خود را منتشر نمی‌کنند؟ چرا باید مجبور به تعطیلی انجمن ملی کیک بوکسینگ شوند؟ به نظر می‌رسد تصمیم اخیر وزارت، در راستای الزامات و عمل به قوانین بین‌المللی در بحث ورزش گرفته شده و دوستان از بیانش ابا دارند. واقعا اگر چنین است، چرا تاکنون برای انحلال انجمن موی تای در آن فدراسیون تصمیمی گرفته نشده است؟"

این مربی در پایان عنوان کرد: "اگر تاسیس انجمن ملی کیک بوکسینگ حاصل یک کار کارشناسی و حساب شده است، حالا هم پای تصمیم خود ایستاده و به همین راحتی تن به تعطیلی آن ندهند. اگر هم قصه چیز دیگری است، صریح و واضح توضیح دهند که چرا با کلی وعده و وعید، از همان ابتدا خشت سست این تشکیلات را بنا نهاده و اکنون و پس از اتلاف این همه وقت، انرژی و سرمایه، تنها با استناد به یک نامه، بی سر و صدا و در سکوت خبری ناچار به پایین کشیدن کرکره آن شده‌اند!"

دیدگاه‌ها