کد خبر : 1957855 | 25 مرداد 1402 ساعت 04:15 | 34.6K بازدید | 110 دیدگاه

خوشحالی ستاره سابق یونایتد: همه از لیورپول متنفرند!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جوی علیه پیوستن به لیورپول به راه افتاده است.

خوشحالی ستاره سابق یونایتد: همه از لیورپول متنفرند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می‌رسید لیورپول در هایجک مویزس کایسدو از چلسی موفق عمل کرده، شرایط به صورت کلی تغعیر کرد و این بازیکن راهی استمفوردبریج شد.


این ضربه سختی برای مدیران این باشگاه و یورگن کلوپ بود که از جذب او مطمئن به نظر می‌رسیدند و همین باعث شد که به دنبال گزینه دیگری باشند.


مذاکرات با رومئو لاویا از مدتی قبل آغاز شده بود و آنها امیدوار بودند که انتقال او را به زودی رسمی کنند اما حالا این بازیکن هم در آستانه پیوستن به چلسی است.

1909268

اگر این اتفاق رخ دهد، کلوپ با توجه به جدایی فابینیو و جوردن هندرسون و جیمز میلنر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مشکل جدی مواجه خواهد بود.


نویل در گفتگو با Monday Night Football در این باره اظهار داشت: "اگر چلسی موفق به جذب هر دو بازیکن شود، این سوال پیش خواهد آمد که چه اتفاقی در لیورپول در حال رخ دادن است؟ جوی علیه لیورپول در یک هفته اخیر به راه افتاده است. 
ما می‌دانیم که چلسی پول زیادی خرج می‌کند اما این که در هر دو مورد لیورپول را شکست دهد بسیار عجیب است. لیورپول با مشکل بزرگی روبرو شده است.


آنها حالا بسیار مضطرب هستند و سه هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات برایشان دشوار خواهد بود. آنها پیش از این در زمان حضور کلوپ در نقل و انتقالات بسیار تاثیرگذار بودند و مشخص نیست حالا چه اتفاقی رخ داده است."

دیدگاه‌ها