کد خبر : 1957906 | 25 مرداد 1402 ساعت 11:40 | 39.2K بازدید | 50 دیدگاه

انتظار بیهوده بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی تراکتور

بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.

انتظار بیهوده بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تسویه‌حساب قراردادهای فصل قبل اعضای کادر فنی و بازیکنان همه منتظر دریافت آپشن قراردادها بودند که درویش اعلام کرد نهایتاً تا قبل از شروع فصل تازه پرداخت خواهد شد اما اتفاقی نیفتاد.

فصل تازه شروع شد و درویش نتوانست بودجه 67 میلیاردی را برای پرداخت آپشن‌ها فراهم کند. از طرفی پرسپولیسی‌ها بابت فصل جدید پیش‌پرداختی هم نداشته‌اند و تنها گفته می‌شود هوادار متمولی که در کانادا اسکان دارد به سه خرید جدید این تیم پیش پرداختی سه میلیارد تومانی داشته و باشگاه پولی نداده است.
در رختکن تیم پرسپولیس هر روز شایعه‌ای درباره پرداخت مطالبات باقیمانده و بخش اول پرداختی‌های فصل جدید مطرح می‌شود که هیچ کدام منبع مشخصی ندارد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم هیچ اطلاعی درباره زمان پرداخت مطالبات نمی‌دهد و هیچ خبری از پرداختی باشگاه نیست.

بین بازیکنان و کادر فنی هم صحبتی درباره پول نمی‌شود و انگار همه از دریافت پول ناامیدند اما این شرایط مثل آتش زیر خاکستر می‌ماند و هیچ بعید نیست بعد از بازی با تراکتور صدای بازیکنان در بیاید. چند روز قبل افشین پیروانی صراحتاً در مصاحبه‌ای از این وضعیت گلایه کرد. یحیی گل‌محمدی هم قبل و بعد از بازی با آلومینیوم از این مشکلات حرف زده بود اما پیش‌بینی می‌شود چنانچه بازی با تراکتور به سود پرسپولیس تمام شود بازیکنان در همان میکسزون ورزشگاه تبریز به پرداخت نشدن مطالبات‌شان اعتراض کرده و در این باره حرف بزنند. همچنین گفته می‌شود شاید در بازگشت به تهران بازیکنان با تحریم تمرین به نوعی اعتصاب کنند و این‌طوری برای دریافت مطالبات‌شان روی باشگاه فشار بگذارند.

جالب اینکه غیر از دریافت نکردن آپشن‌ها و درصد اولیه قرارداد فصل جدید، بازیکنان از یک مسئله دیگر مربوط به موارد مالی ناراحتند. آنها طبق روال فصل قبل انتظار داشتند تا قبل از بازی با تراکتور پاداش برد اول فصل به حساب‌شان واریز شود اما تا دیروز خبری در این باره نشد. از قضا شنیده شد پرداخت این پاداش باید ابتدا در جلسه هیأت مدیره مطرح و تأیید شود و بعد درویش برای فراهم کردن و پرداخت آن اقدام کند که این مورد هم به دلخوری‌های بازیکنان افزود.

مدیرعامل پرسپولیس که به شدت در تلاش است این مبلغ را فراهم کند هنوز موفق به تهیه این مبلغ نشه است و تنها احتمال دارد تا یکی دو ساعت آینده پاداش برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را به حساب‌هایشان واریز کند.

دیدگاه‌ها