کد خبر : 1957986 | 25 مرداد 1402 ساعت 16:19 | 27.7K بازدید | 26 دیدگاه

اعتماد خاص به گلر مقابل پرسپولیس

دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.

اعتماد خاص به گلر مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی پس از سه سال موفق در آلومینیوم اراک و البته دوران حضور قرضی که در این تیم داشت، در نقل و انتقالات تابستانی راهی تراکتور شد که نخستین بازی فصل برای او خوش یمن نبود و سه بار دروازه‌اش را با مقابل سپاهان باز شده دید ولی او امیدوار است امروز برابر پرسپولیس جبران کند و نمایش موثری داشته باشد.

این دروازه‌بان که روی دو گل خورده تراکتور در دیدار مقابل سپاهان با خروج‌های خود مقصر بود، دوباره مورد اعتماد پاکو خمس واقع شده و سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفته این گلر را در ترکیب ابتدایی مسابقه حساس امروز مقابل پرسپولیس قرار بدهد.

1910543

پورحمیدی که سال گذشته ۳۰ بازی در لیگ برتر انجام داد و با کمک خط دفاعی آلومینیوم اراک در ۱۷ مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد، امیدوار است امروز برابر پرسپولیس نمایش درخشانی ارائه کند و بدون گل خورده در ورزشگاه یادگار امام تبریز این بازی را پشت سر بگذارد.

این دروازه‌بان پیشین استقلال در دوران حضورش در آلومینیوم اراک دو بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی تجربه کسب پیروزی مقابل پرسپولیس را داشته که انگیزه زیادی دارد بازهم بتواند با درخشش خود تیمش را برای رسیدن به برد کمک کند.

دیدگاه‌ها