کد خبر : 1958142 | 26 مرداد 1402 ساعت 00:33 | 23.7K بازدید | 5 دیدگاه

رحمتی از گلرش راضی است

واکنش سه امتیازی رشید مظاهری!

مس رفسنجان که از امید زیادی برای دستیابی به برد خانگی مقابل نساجی برخوردار بود، در نهایت به تساوی برابر این تیم رضایت داد.

واکنش سه امتیازی رشید مظاهری!

به گزارش “ورزش سه”، نساجی که در هفته ابتدایی مقابل حریف خود غافلگیر شده بود و در نهایت توانست بازی را برابر پیکان به تساوی بکشاند، این بار شرایط متفاوتی را تجربه کرد و از مس در رفسنجان پیش افتاد ولی نتوانست این بار از گل خود محافظت کند و در جدالی سخت مقابل شاگردان ساکت الهامی به یک امتیاز بسنده کرد.

ساکت الهامی که دومین تجربه خود روی نیمکت مس رفسنجان را دنبال می‌کرد، شاگردانش را برای دستیابی به برد خانگی روانه میدان کرده بود اما در نیمه دوم تلاش آنها بی نتیجه ماند.

رشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه نساجی قائمشهر در این بازی به خوبی توانست با واکنش‌هایش حریف را در دستیابی به هدف ناکام بگذارد. شماره یک نساجی قائمشهر در نیمه دوم و در یک صحنه خصوصا در مصافی تک به تک با مهاجم نارنجی‌پوشان تیمش را از دریافت گل نجات داد و با واکنشی موفق یک امتیاز را بری قائمشهری‌ها در این جدال سخت خارج از خانه حفظ کرد.

مهدی رحمتی که امید زیادی به نمایش و عملکرد موفق رشید مظاهری دارد، در این بازی به نظر می‌رسد کاملا از شرایط شماره یک تیمش رضایت داشته باشد و باید دید مظاهری در ادامه مسیر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

ویدئو: 308032

دیدگاه‌ها