کد خبر : 1958164 | 26 مرداد 1402 ساعت 01:36 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

جشن کاپیتان تیم ملی در اروپا(عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران برد ارزشمندی همراه با قهرمان یونان در زاگرب به دست آورد.

جشن کاپیتان تیم ملی در اروپا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را در اختیار دارد، سه‌شنبه شب دیدار رفت مرحله ماقبل نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را مقابل دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی را در ترکیب ابتدایی داشت، برگزار کرد و توانست به برد ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کند.

آ. ا. ک آتن که فصل گذشته با این دو بازیکن چپ پای ایرانی به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان رسیده بود، در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب در ورزشگاه ماکسیمیر کرواسی، احسان حاج صفی را در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط دفاعی و میلاد محمدی را تا پایان روی نیمکت داشت که موفق شد با برتری این دیدار را پشت سر بگذارد.

احسان حاج صفی که جزو مهره های کلیدی آ. ا. ک آتن به شمار می رود، در دیدار مقابل دینامو زاگرب کرواسی که تیمش موفق به کسب پیروزی دو بر یک در زمین حریف شد، ۹۰ دقیقه در زمین بود و یک اخطار هم به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داوری داشت.

1910912

این مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در زمان گل دوم تیمش مقابل دینامو زاگرب نفوذ خطرناکی از سمت چپ زمین داشت که همین توپ را صادق محرمی قصد داشت دفع کند و به هم‌تیمی خود پاس داد، اما لحظاتی بعد دوباره حمله قهرمان یونان شکل گرفت و به گل دوم رسید تا برتری‌اش را قطعی کند.

یاران حاج صفی و محمدی هفته آینده مسابقه برگشت را در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل دینامو زاگرب کرواسی برگزار می کنند که شرایط مناسبی برای صعود به مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا دارند.

1910916

دیدگاه‌ها