کد خبر : 1958173 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:38 | 29.2K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی در گلزنی با سد پورحمیدی(عکس)

هافبک آلومینیوم اراک در باز کردن دروازه استقلال خوزستان با سد گلر این تیم مواجه شد.

بدشانسی در گلزنی با سد پورحمیدی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی به پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان دست پیدا کرد که شاگردان سید مجتبی حسینی می‌توانستند کمتر از دو دقیقه پس از شروع این مسابقه دروازه حریف‌شان را باز کنند، اما ضربه علیرضا نقی‌زاده با واکنش حسن پورحمیدی همراه شد.

علیرضا نقی‌زاده که سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک را آغاز کرده و در دیدار هفته اول برابر پرسپولیس نیز نمایش خوبی داشت، در جدال با استقلال خوزستان به دنبال یک نمایش موثر و گلزنی یا دادن پاس گل بود که آبی پوشان مانع از این اتفاق شدند و او را ناکام گذاشتند.

1910933

این بازیکن که در زمان پیوستن به آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ ۲۱ برابر پرسپولیس گلزنی کرده بود، این شانس را داشت تا دوباره در شروع لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان این کار را انجام بدهد که ضربه او با واکنش تماشایی حسن پورحمیدی همراه شد و این دروازه‌بان نگذاشت شاگردان مجتبی حسینی به گل زودهنگام دست یابند.

نقی‌زاده در ادامه مسابقه هم یک پاس چیپ تماشایی به میلاد فخرالدینی داد که شوت این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد تا گل و پاس گل شماره هشت اراکی‌ها در این دیدار ثبت نشود.

دیدگاه‌ها