کد خبر : 1958176 | 26 مرداد 1402 ساعت 10:20 | 28.9K بازدید | 8 دیدگاه

گلر باتجربه در تیم آسیایی خوش می‌درخشد

فرشته سفیدپوش نساجی! (عکس)

رشید مظاهری در ترکیب نساجی مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و توپ‌های زیادی را از مهاجمان حریف گرفت.

فرشته سفیدپوش نساجی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی یک امتیاز ارزشمند را از میدان سخت رفسنجان به دست آورد که نقش رشید مظاهری، گلر باتجربه نماینده قائمشهر، را در این موفقیت نمی‌شود نادیده گرفت. مظاهری در طول نود دقیقه بازی نساجی و مس رفسنجان عملکرد فوق العاده‌ای داشت و چند سیو تماشایی را به ثبت رساند.

اولین مهار خوب رشید در بازی با مس رفسنجان در نیمه اول رقم خورد؛ در دقایقی که با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، محسن آذرباد از زاویه‌ای بسته یک شوت خوب را روانه دروازه حریف کرد که مظاهری به خوبی زاویه توپ را بست و مانع از باز شدن دروازه شد تا تیمش با برد به رختکن برود.

او در صحنه گل تساوی مس رفسنجان هم تقصیر خاصی نداشت و حتی قبل از آن با دفع به‌موقع مانع از گلزنی شده بود. گلر سابق استقلال و سپاهان در نیمه دوم که مسی‌ها تلاش زیادی برای برد کردند در چند صحنه مانع از آن شد تا توپ‌های مهاجم نارنجی‌پوش به دروازه برسد.

اوج هنرنمایی رشید مظاهری اما در دقیقه 69 بود؛ جایی که مسی‌ها با فشار زیاد به گل تساوی رسیده بودند و برای برد در این مسابقه تلاش می‌کردند. محسن آذرباد روی پاس خدابنده‌لو با مظاهری تک به تک شد که رشید به خوبی از دروازه بیرون آمد و مانع از باز شدن دروازه برای بار دوم شد.

1910937

عملکرد خوب رشید در بازی دوم نساجی نشان از انگیزه او برای آینده است. این گلر باتجربه که از سال گذشته روند بازگشت به دوران طلایی خود را شروع کرده بود، حالا به نظر می‌رسد اوضاع خوبی دارد و می‌تواند در آینده بیشتر به کمک نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیاید. بی‌شک مهدی رحمتی نیز به عنوان یکی از برترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران با علم به توانایی‌های رشید او را به عنوان گلر اول تیم خود در فصل حضور در آسیا انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها