کد خبر : 1958178 | 26 مرداد 1402 ساعت 07:03 | 53.4K بازدید | 31 دیدگاه

کابوس نقل و انتقالاتی بارسلونا تمامی ندارد!

بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.

کابوس نقل و انتقالاتی بارسلونا تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا ژوآئو کانسلو، مدافع پرتغالی سیتیزن‌ها، را به خدمت بگیرد. بلوگرانا پیش از این با خود بازیکن به توافق شخصی رسیده است و در حال تلاش برای جذب قرضی این بازیکن است. بارسا می‌خواهد در قرارداد قرضی این بازیکن یک بند خرید 25 تا 30 میلیون یورویی بگنجاند. در حالی که منچسترسیتی معتقد است برای فروش این بازیکن باید 45 تا 60 میلیون یورو دریافت کند.

ژرژ مندس این روزها در تلاش است تا این انتقال را به سرانجام برساند و امروز تماس مهمی با منچسترسیتی داشته است. پیشروی در این مذاکرات برای بارسلونا سخت بود، اما ظاهرا قرار است بارسا با چالش بزرگتری نیز روبرو شود.

به نقل از رسانه‌های انگلیسی، آرسنال بعد از مصدومیت شدید یورین تیمبر و دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین، به خرید کانسلو علاقه نشان داده است. آرسنال از سیتی درخواست کرده تا برای جدایی چند بازیکن به آن‌ها مهلت بدهد تا سپس بتوانند برای خرید کانسلو اقدام کنند. میکل آرتتا در زمان حضورش در سیتی، سابقه کار با کانسلو را داشته است و این بازیکن را به خوبی می‌شناسد.

سیتی تمایلی به تقویت آرسنال به عنوان رقیب مستقیم قهرمانی لیگ برتر ندارد، اما آرسنال وضع مالی بسیار بهتری نسبت به بارسلونا دارد و توپچی‌ها توانایی بیشتری در برآورده کردن خواسته‌های منچسترسیتی خواهند داشت.

بارسا در این تابستان نتوانست بسیاری از گزینه‌های مورد نظرش را به خدمت بگیرد و یک ناکامی دیگر می‌تواند تیم ژاوی را در شرایط دشواری قرار بدهد.

دیدگاه‌ها