کد خبر : 1958613 | 27 مرداد 1402 ساعت 21:18 | 50.5K بازدید | 43 دیدگاه

کمک ایجنت بزرگ به ژاوی: ستاره پرتغالی می‌آید

روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.

کمک ایجنت بزرگ به ژاوی: ستاره پرتغالی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بر خلاف شایعات روزهای گذشته درباره ناممکن بودن انتقال ژوائو کانسلو به تلاش برای به خدمت گرفتن این دفاع راست پرتغالی ادامه داده و روزنامه اسپورت می‌گوید بارسا در نهایت به این هدف رسیده و کانسلو قطعا راهی بارسا خواهد شد.

گزارش اسپورت حاکی است با اینکه دیروز به نظر می‌رسید مذاکرات دو باشگاه شکست خورده اما در ساعت‌های گذشته تغییری ناگهانی رخ داده و دو طرف به توافق نهایی رسیده‌اند. این روزنامه مدعی است دو باشگاه برای اعلام رسمی انتقال کانسلو توافق کرده‌اند و ظرف چهل و هشت ساعت آینده شاهد رسمی شدن انتقال او خواهیم بود.

ژرژ مندس که مدیریت برنامه‌های این ستاره پرتغالی را بر عهده دارد مهم‌ترین نقش را در پیشرفت مذاکرات، که دیروز به بن‌بست رسیده بود، بازی کرد. اسپورت می‌گوید سیتی در نهایت موافقت کرد که کانسلو به صورت قرضی با بند خرید دائمی اجباری به بارسا منتقل شود.

1911692

رابطه خوب بین بارسلونا و منچسترسیتی هم در پیشرفت این مذاکرات نقش داشته است. حالا تنها مورد حل‌نشده بین دو باشگاه توافق بر سر مبلغ نهایی این انتقال قرضی و مبلغ بند خرید اجباری کانسلو است.

اسپورت می‌گوید علاقه کانسلو به بازی در بارسلونا نقش مهمی در شروع مذاکرات بین دو باشگاه ایفا کرد. بارسا امیدوار است فردا یا حداکثر پس‌فردا کانسلو را پای امضای قرارداد بنشاند.

دیدگاه‌ها