کد خبر : 1958180 | 26 مرداد 1402 ساعت 07:15 | 42.7K بازدید | 22 دیدگاه

سپاهان هیچ تماسی با من نگرفت؛

شوشتری: پورحمیدی مقصر گل نبود

هافبک استقلال خوزستان معتقد است با وجود شکست نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشتند.

شوشتری: پورحمیدی مقصر گل نبود

به گزارش "ورزش سه"، حسن شوشتری که  سال گذشته چالش های زیادی در فوتبال خود داشت، در نهایت امسال  به استقلال خوزستان پیوست. او درباره بازی هفته دوم تیمش با آلومینیوم اراک که شکست تیمش را به همراه داشت، عنوان کرد: در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم ولی وارد گل نشد و روی ضربه ی ایستگاهی گل خوردیم. نمی‌شود گل را تقصیر حسن پورحمیدی انداخت. حسن سه موقعیت تک به تک را گرفت و سیوهای عالی داشت ولی ما یک خطا کردیم که در برگشت آن توپ وارد دروازه ما شد.

او در مورد ۱۰ نفره شدنشان ابراز کرد: محمود مطلق زاده در دقیقه ۹۰ اخراج شد. تاثیر چندانی روی این بازی نداشت چون چند دقیقه بعد بازی تمام شد، اما اینکه هفته بعد نیست نکته منفی قضیه است.

این بازیکن که فصل گذشته در  سپاهان حضور داشت و دچار مصدومیت شد، در این باره عنوان کرد: در سپاهان با بدشانسی مواجه شدم و رباطم پاره شد و نیم‌فصل قرضی به سایپا رفتم و مجدد به لیگ برتر آمدم. بعد از اتمام بازی ها خیلی سریع استقلال خوزستان  نامه زد و من هم این پیشنهاد را قبول کردم ولی از سپاهان هیچ تماسی با بنده گرفته نشد. خودم آن زمان به سایپا رفتم و به سرپرست سپاهان گفتم می‌خواهم بازی کنم و در نهایت هم که به استقلال خوزستان آمدم.

هافبک آبی های خوزستان در خصوص صحبت های پورموسوی در خصوص اینکه به دنبال ارائه کیفیت خوب هستند نه اینکه فقط در لیگ بمانند، ابراز کرد: دقیقا درست است؛ ما خیلی هم دیر شروع کردیم. احمد عبدالله‌زاده هنوز کارت بازی ندارند و محمود مطلق زاده ۲ روز قبل از بازی ها اضافه شد. رفته رفته بهتر می‌شویم. شاید هفته اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما در مسابقه دوم مشاهده کردید چطور بازی کردیم.

شوشتری در پایان درباره جو ورزشگاه اراک با حضور بانوان گفت: جو ورزشگاه خیلی خوب بود و باعث شد کیفیت بازی  بالا برود. حس خیلی خوبی بود. امیدوارم در تمام ورزشگاه ها شاهد حضور بانوان باشیم.

دیدگاه‌ها