کد خبر : 1958197 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:45 | 30.6K بازدید | 45 دیدگاه

رکورد خارق العاده ستاره سیتی: هر 48 روز یک جام!

خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.

رکورد خارق العاده ستاره سیتی: هر 48 روز یک جام!

به گزارش "ورزش سه"، خولین آلوارز که قبلاً قهرمان لیبرتادورس، لیگ قهرمانان و جام جهانی شده بود، توقف ناپذیر است: او امشب وارد سوپرکاپ اروپا شد، پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد و سیزدهمین قهرمانی دوران حرفه‌ای خود را جشن گرفت.

آلوارز کمتر از 5 سال پیش (در 27 اکتبر 2018 مقابل آلدوسیوی) اولین بازی خود را در آرژانتین انجام داد. او در همان سال قهرمانی کوپا لیبرتادورس را جشن گرفت.

او کم کم جایگاه خود را در ریورپلاته و تیم ملی به دست آورد. آلوارز به کسب عناوین در رده باشگاهی ادامه داد و شروع به تثبیت خود در تیم ملی کرد، جایی که او در جام جهانی قطر در سن 22 سالگی به قهرمانی رسید.

1910968

در منچسترسیتی، در اولین فصل حضورش، قهرمان لیگ برتر شد و به تیم گواردیولا کمک کرد تا برای اولین بار در تاریخ باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان شود.

تا رسیدن به این سوپرکاپ، سیزدهمین قهرمانی، در واقع او در فاصله هر 15 بازی یک قهرمانی را جشن گرفته است. آلوارز تنها بازیکن آرژانتینی است که قهرمان لیبرتادورس، لیگ قهرمانان و جام جهانی شده است، چیزی که قبلا چهار برزیلی به آن دست یافته بودند: دیدا، روکه جونیور، کافو و رونالدینیو.

او بعد از جام جهانی قطر در جام حذفی، لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اروپا قهرمان شده، یعنی بعد از جام جهانی او به طور میانگین هر 48 روز یکبار یک قهرمانی به دست آورده است.

دیدگاه‌ها