کد خبر : 1958210 | 26 مرداد 1402 ساعت 20:18 | 462K بازدید | 215 دیدگاه

شاگردان عطایی پیروز بازی دوستانه؛

ایران ٣-١ ژاپن: زهر چشم قبل از فینال احتمالی!

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دوستانه برابر حریف اصلی خود در راه قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.

ایران ٣-١ ژاپن: زهر چشم قبل از فینال احتمالی!

به گزارش "ورزش سه", دو تیم ایران و ژاپن از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شوند و کارشناسان معتقد هستند که این دو تیم فینال مسابقات را برگزار خواهند کرد و نهایتاً یکی از آنها جام را بالای سر می‌برد. 

در تصمیمی که شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد امروز دو تیم در ارومیه یک بازی دوستانه برگزار کردند. دیداری که پشت درهای بسته برگزار شد و در نهایت با پیروزی شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید تا ایران قبل از شروع قهرمانی آسیا از حریف نامدار خود زهر چشم گرفته باشد.

🏐ست اول: ایران ۲۳-۲۵ ژاپن
در ست اول مسابقه هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و تا امتیازات پایانی نزدیک به هم پیش رفتند، اما چند اشتباه لحظه آخری از بازیکنان ایران باعث شد که این ست با نتیجه ٢۵-٢٣ به سود ژاپنی‌ها خاتمه پیدا کند.

🏐ست دوم: ایران ۲۷-۲۵ ژاپن 
در ست دوم هم اوضاع همچون ست اول مسابقه پیش رفت و دو تیم از همان اول یک بازی نزدیک به هم را ارائه دادند، اما این بار شاگردان بهروز عطایی بودند که در امتیازات پایانی بهتر عمل کردند و با نتیجه ٢٧-٢۵ به برتری دست یافتند. 

🏐ست سوم: ایران ٢۵-٢١ ژاپن 
در ست سوم تیم ملی والیبال ایران که روحیه گرفته بود از همان اول بازی عملکرد به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شد که شاگردان عطایی با نتیجه ٢۵-٢١ پیروز میدان شوند و کار نیز در ست‌شماری ٢-١ شود. 

🏐ست چهارم: ایران ٢5-21 ژاپن 
در ست چهارم هم این تیم ملی والیبال ایران بود که عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و موفق شد تیم سوم لیگ ملت‌ها را شکست دهد تا در نهایت با نتیجه ٣-١ این بازی دوستانه را به سود خود پایان داده باشد. 

*** نکته قابل توجه درباره این مسابقه به ترکیب دو تیم بازمی‌گشت. استفاده از بازیکنان اصلی و تغییرات زیاد از نکات کلیدی این مسابقه دوستانه بود. به طور قطع در صورت برخورد دو تیم با هم در مسابقات قهرمانی آسیا شاهد ترکیب متفاوتی هم از ایران و هم ژاپن خواهیم بود که تغییرات آن نیز بسیار کمتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها