کد خبر : 1958249 | 26 مرداد 1402 ساعت 13:30 | 33.2K بازدید | 27 دیدگاه

برای این جایزه کسی غیر از هالند شانس ندارد!

نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال از نگاه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای لیگ برتر (PFA) اعلام شدند.

برای این جایزه کسی غیر از هالند شانس ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، جایزه بهترین بازیکنان از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس در 50 سال گذشته از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار بوده است. 

این اتحادیه حالا فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکنان سال 2023 را اعلام کرده که شامل شش بازیکن با استعداد و درخشانی است که 21 سال یا کمتر از آن سن دارند و حالا باید در انتظار دریافت این جایزه باشند. 

همه انتظار داشتند که نام ارلینگ هالند را در این فهرست ببینند و همین اتفاق هم افتاد تا مدعی اصلی کسب این جایزه پس از سپری کردن فصلی فوق العاده و شکستن رکوردهای متعدد در ترکیب منچسترسیتی و همچنین کسب سه‌گانه رویایی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان در این فهرست حضور داشته باشد. 

1886803

بوکایو ساکا هم که فصل بسیار خوبی را در ترکیب آرسنال سپری کرد در فهرست نامزدهای دریافت این جایزه دیده می‌شود. گابریل مارتینلی، هم تیمی او، هم دیگر بازیکنی است که شانس دریافت این جایزه را خواهد داشت. 

جیکوب رمزی از استون ویلا و اوان فرگوسن و مویزس کایسدو از برایتون که به تازگی به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس راهی چلسی شد هم سه نامزد دیگر انتخاب شده از سوی این اتحایده برای دریافت این جایزه ارزشمند هستند. 

دیدگاه‌ها