کد خبر : 1958259 | 26 مرداد 1402 ساعت 14:06 | 30.2K بازدید | 12 دیدگاه

نساجی: خطای انتظاری اخراج داشت؛

اعتراض به ندادن کارت قرمز در دقیقه ۲۰

باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.

اعتراض به ندادن کارت قرمز در دقیقه ۲۰

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی روز گذشته به تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان دست پیدا کرد که نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته بود، اما آنها معتقد هستند که در نیمه اول علاوه بر زدن یک گل، باید تیم حریف هم ۱۰ نفره می‌شد.

طبق ادعای باشگاه نساجی، خطایی که نیما انتظاری هافبک مس رفسنجان با کف پا روی پای سعید غلامعلی‌بیگی در دقیقه ۲۰ این مسابقه انجام داد، مستحق کارت قرمز مستقیم بود ولی بیژن حیدری فقط به دادن کارت زرد بسنده کرد.

باشگاه نساجی با انتشار تصویر این صحنه نسبت به عدم اخراج انتظاری، بازیکن مس رفسنجان در دیدار روز گذشته، نسبت به قضاوت بیژن حیدری معترض شدند که متن پیام اعتراضی آنها به شرح زیر است:

«تکل خشن بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان روی پای سعید بیگی در دقیقه ۱۸ مسابقه از زاویه دوربین باشگاه نساجی. متاسفانه داور در این صحنه به جای کارت قرمز مستقیم تنها به کارت زرد بسنده کرد، اما تصاویر و ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد شدت ضربه به حدی بود که پای بیگی از چند ناحیه دچار جراحت شدید شد.

باشگاه نساجی از کمیته داوران درخواست می‌کند نظر خود را شفاف در مورد این صحنه اعلام کند تا رسما مشخص شود این تیم در مسابقه روز گذشته زیان دیده است. بدون شک اگر داور در این صحنه از کارت قرمز استفاده می‌کرد حریف شب گذشته نساجی حدود ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره باید به مسابقه ادامه می‌داد.»

دیدگاه‌ها