کد خبر : 1958269 | 26 مرداد 1402 ساعت 14:40 | 53.1K بازدید | 90 دیدگاه

خطیر و قربان‌زاده عاملان این جدایی بودند

جدیدترین کنایه‌های کریمی به مدیرعامل استقلال

سرپرست سابق استقلال با انتشار یک استوری، به صحبت های روز گذشته جواد نکونام پاسخ داد.

جدیدترین کنایه‌های کریمی به مدیرعامل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی با ملوان، صحبت های زیادی را مطرح کرد که مخاطب تمام گفته های وی، علی خطیر و مدیران باشگاه بودند. محور اصلی صحبت های سرمربی استقلال، عدم جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مسائل مربوط به سقف بودجه بود.

نکونام در بخشی از صحبت هایش و درخصوص لیست بازیکنان مورد نظرش که توسط سرپرست سابق منتشر شد، گفته بود: آن لیستی بود که من به حجت کریمی دادم و از او تشکر می‌کنم که تا روزی که در استقلال بود، برای این باشگاه بزرگ زحمت کشید و کارش را انجام داد. من دوست نداشتم در این برهه تنها بمانم.

حالا نیز سرپرست سابق استقلال که از زمان جدایی، استوری و مصاحبه های زیادی را علیه خطیر منتشر کرده، یک بار دیگر به مدیرعامل فعلی آبی ها حمله کرده است. او همچنین به حسین قربان زاده نیز کنایه زده است.

1911076

در استوری کریمی آمده است:

جواد نکونام عزیز من شما را تنها نگذاشتم 
دیگرانی بودند که نمی‌خواستند مسیر استقلال امسال هموار باشد و از اینکه قطار استقلال در حال شتاب گرفتن بود، وحشت داشتند. شاگرد اول و معلمش و پدر معنوی اش عامل این جدایی بودند.

هر چند که اکنون من هم در کنار بقیه هواداران حامی تو و استقلال هستیم و برایت آرزوی موفقیت دارم. مطمئن باش تنها.نیستی، خدا با توست و دعای خیر میلیونها هوادار استقلال همراه تو با توانایی شما و شاگردانت 
به امید پیروزی

دیدگاه‌ها