کد خبر : 1958284 | 26 مرداد 1402 ساعت 15:44 | 48.5K بازدید | 93 دیدگاه

جوانان سپاهان و پرسپوليس را قرق کردند

هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.

جوانان سپاهان و پرسپوليس را قرق کردند

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی با پایان دومین بازی خود به امتیاز 6 رسیدند که هر دو تیم توانستند تراکتور تبریز را شکست دهند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در نقل و انتقالات تابستانی ریخت و پاش گسترده ای برای جذب بازیکنانی نظیر شجاع خلیل زاده، امیرحسین حسین زاده، عارف آغاسی، عارف رستمی، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی، محمد نادری، مهدی شیری و سعید آقایی کرد تا خیال پاکو خمس را راحت کند.

با این حال سرمربی تراکتور نسبت به جذب این بازیکنان و عدم توازن بین بازیکنان خط دفاعی و حمله ناراضی است اما باز هم حاضر نشد بازیکنان جوان خود نظیر امیر ابراهیم زاده را بازی دهد.

خمس در میان اسم های پر طمطراق تراکتور صدای بازیکنان جوان خودنظیر ابراهیم زاده، سعید کریم آذر، میلاد کر و ... را نمی شنود.  این در حالی است که همتایان او در پرسپولیس و بخصوص سپاهان انجام می دهند. 
یحیی گل محمدی که هر سال یک پدیده به لیگ برتر معرفی می کند در این دیدار محمد عمری را بازی داد. او همچنین میلاد سورگی را در دقیقه85 دیدار با تراکتور بازی داد تا در اوج استرس و هیجان نشان دهد ترسی از عملکرد جوانان خود ندارد.

ژوزه مورایس در اعتماد به جوانترهای تیمش هم پا را فراتر از حد معمول برد. او در دربی اصفهان محمد جواد حسین نژاد را بازی داد تا نشان دهد اسم ها برایش کمترین اهمیت را دارند. بازیکنی که نقشی پررنگ در جریان برد دو بر صفر سپاهان مقابل ذوب آهن داشت.

شاید نگاه یکسان سرمربیان پرسپولیس و سپاهان نسبت به بازیکنان آنها باعث شده تا تیم های تحت امر آنها حالا با حداکثر امتیاز استارتی قوی در لیگ بیست و سوم بزنند و خمس راهی جز تلاش بیشتر برای رسیدن به آنها نداشته باشد.

دیدگاه‌ها