کد خبر : 1958426 | 27 مرداد 1402 ساعت 02:19 | 81.3K بازدید | 143 دیدگاه

سه امتیاز از جهنم بیرون کشیده شد

زیباترین ورزشگاه ایران از نمای هلی‌شات

پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.

زیباترین ورزشگاه ایران از نمای هلی‌شات

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر هوایی منتشره از بازی تراکتور - پرسپولیس به وضوح این ادعا را ثابت می‌کند که این دیدار پرتماشاگرترین بازی فوتبال در تبریز بوده است. جایی که کاملا مشخص می‌شود نه تنها راهروهای بین سکوها پر از تماشاگر شده که حتی هیچ فاصله‌ای بین صندلی‌ها وجود دارد و تماشاگران تراکتور کاملا ورزشگاه را به تسخیر خود درآورده‌اند. 

اما شاید جالب‌تر از این حضور حداکثری، نمایش تیمی باشد که با وجود تشویق شدید هواداران تبریزی پیش و در حین بازی، موفق شد فوتبال خود را به حریف تحمیل کند و با تسلط بر بازی، موقعیت بسازد و نمایش میزبان را تحت تاثیر خود قرار دهد. 

در چنین جوی پرسپولیس از اشتباه دروازه‌بان حریف بهترین استفاده را برد و موفق شد دروازه حسین پورحمیدی را باز کند اما جای تعجب دارد که تیم یحیی گل‌محمدی چگونه با آرامش، از این گل خود دفاع کرد و یک نیمه دیگر را هم با کلین‌شیت گذراند تا سه امتیاز را از جهنم یادگار امام بیرون بکشد. 

1911377
1911378
1911379
1911380

اگر دوباره خلاصه بازی را تماشا کنید، چند موقعیت خطرناک پرسپولیس، پیش و پس از گل، توجهتان را جلب خواهد کرد. جایی که یک بار سعید صادقی و بار دیگر مرتضی پورعلی‌گنجی، بهترین فرصت‌ها را از دست دادند. 

این برد یک اعتبار بسیار خوب برای یحیی محسوب می‌شود که بعد از شکست سپاهان در نقش جهان و تراکتور در یادگار، می‌تواند مدعی پیروزی مقابل هر میزبانی باشد. 

عکس‌ها: مهرداد نیکمرد

دیدگاه‌ها