کد خبر : 1958355 | 26 مرداد 1402 ساعت 19:43 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

اولین کلین‌شیت پیام با بازوبند کاپیتانی (عکس)

پیام نیازمند در دومین بازی فصل توانست برای اولین مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اولین کلین‌شیت پیام با بازوبند کاپیتانی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، با وجود جذب چندین ستاره نامی در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم هنوز هم بسیاری از کارشناسان و همین‌طور علاقه‌مندان به فوتبال، مهم‌ترین اقدام مدیران باشگاه اصفهانی را عقد قرارداد رسمی با پیام نیازمند می‌دانند، که از هفته سوم فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی از پورتیموننس پرتغال به اردوی طلایی پوشان اصفهانی بازگشت.

سپاهان لیگ بیست و یکم را با بحران در چارچوب دروازه تمام کرد و پیش از اینکه این بحران به لیگ بیست و دوم هم کشیده شود، پیام از راه رسید تا نگرانی بزرگی را برطرف کند. 

1911235
شب گذشته در مصاف با سپاهان پیام نیازمند چندین مرتبه با خروج به موقع و اثرگذاری روی ارسال‌های حریف مانع از گلزنی تیم میزبان شد.

نیازمند در فصل گذشته دو بازی ابتدایی را حضور نداشت، ولی موفق به ثبت 14 کلین‌شیت شد که او را پشت سر بیرانوند (19 کلین‌شیت)، اخباری ( 17 کلین‌شیت) و پورحمیدی (15 کلین‌شیت) قرار داد. 

در فصل جدید اما نیازمند که در غیاب کریمی مسئولیت بزرگ کاپیتانی را هم برعهده دارد، پس از اینکه در دیدار برابر تراکتور با بدشانسی در ثبت اولین کلین‌شیت ناکام ماند، در دربی اصفهان و در یک دیدار سخت موفق شد برای اولین مرتبه در لیگ بیست و سوم دروازه خود را بسته نگه دارد. 

1911236

البته که روزهای سختی مقابل پیام نیازمند هستند و این سنگربان 28 ساله ملی پوش که حالا در اوج پختگی وظیفه حراست از قفس توری طلایی پوشان اصفهانی را برعهده دارد، در بازی‌های آینده و به ویژه دیدار هفته آینده تیمش در نقش جهان مقابل استقلال بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ خواهد کشید. نیازمند در دو مصاف برابر تراکتور و سپس ذوب آهن هم بی‌نقص عمل کرد و بارها با خروج‌های به موقع و بازی‌سازی‌اش که مورد توجه ویژه مورایس قرار دارد، به سپاهان در کسب 6 امتیاز کمک کرد.

دیدگاه‌ها