کد خبر : 1958314 | 26 مرداد 1402 ساعت 17:40 | 35K بازدید | 10 دیدگاه

بالاخره قبولی تست پزشکی: ستاره چلسی را دور نیندازید!

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.

بالاخره قبولی تست پزشکی: ستاره چلسی را دور نیندازید!

به گزارش "ورزش سه"، از دیروز اخباری درباره منفی شدن تست‌های پزشکی حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، مطرح شده بود و ادعا این بود که گالاتاسرای با توجه به رد شدن او در این تست‌ها از خیر جذب زیاش گذشته است.

اما دقایقی پیش رسانه‌های معتبر ترکیه گزارش دادند که نتیجه تستهای زیاش مثبت بوده و او در ساعت‌های آینده برای قطعی کردن انتقالش به گالاتاسرای به استانبول پرواز خواهد کرد. 
با توجه به اینکه در اوایل تابستان حکیم زیاش در تست‌های پزشکی باشگاه النصر عربستان رد شده بود اخبار درباره رد شدن مجدد او در تست پزشکی گالاتاسرای جنجالی شده بود. گزارش‌هایی که حالا تکذیب شده است. 

1911160

با اینکه زیاش با چلسی تا دو سال دیگر قرارداد دارد اما گالاتاسرای از مدتی پیش با او وارد مذاکره شده و توافق شخصی ستاره مراکشی را به دست آورد. رسانه‌های ترکیه اعلام کردند دکتر ینر اینجه از طرف گالاتاسرای برای گرفتن تست‌های پزشکی از ستاره مراکشی به انگلیس رفته بود. این پزشکی ترکیه‌ای دیروز وارد لندن شد و تست‌های پزشکی از زیاش را امروز صبح انجام داد. 

حکیم زیاش در ساعت‌های آینده با یک هواپیمای اختصاصی که از طرف گالاتاسرای تدارک دیده شده راهی استانبول می‌شود. شبکه اسکای هم گزارش داد علاوه بر توافق شخصی باشگاه ترکیه‌ای با حکیم زیاش، گالاتاسرای با چلسی هم درباره انتقال او به توافق اولیه رسیده است. هر چند مذاکرات دو باشگاه درباره جزئیات همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها