کد خبر : 1958332 | 26 مرداد 1402 ساعت 18:40 | 41.6K بازدید | 126 دیدگاه

تاریخ فوتبال یعنی چمپیونزلیگ به‌علاوه رئال مادرید!

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، در مصاحبه‌ای با تلویزیون باشگاه گفت در رئال برای ماندگار شدن باید در پیروزی‌ها نقش داشت، چون این تیم تنها یک چیز را می‌پذیرد: پیروزی!

تاریخ فوتبال یعنی چمپیونزلیگ به‌علاوه رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا بعد از مصدومیت غیرمنتظره تیبو کورتوا توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد تا دوران حضورش در چلسی به پایان برسد. 

این دروازه‌بان اسپانیایی در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن رئال به تلویزیون رئال مادرید از خوشحالی‌اش برای به تن کردن پیراهن رئال گفت و خاطرنشان کرد برای ماندگار شدن در تاریخ این باشگاه و حک شدن نامش در حافظه هواداران راهی پایتخت اسپانیا شده است. 

کپا در این مصاحبه گفت: "از اینکه به رئال مادرید تعلق دارم، به باشگاهی با این تاریخ درخشان و طولانی، خوشحالم و به خودم می‌بالم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. بعد از آشنایی با امکانات باشگاه و هم‌تیمی‌هایم خیلی خوشحال شدم و دوست دارم هر چه سریع‌تر استارت بزنم". 

1910033

دروازه‌بان جدید رئال در صحبت‌هایش از رابطه ویژه رئال و لیگ قهرمانان اروپا گفت و اضافه کرد: "رابطه چمپیونزلیگ و رئال مادرید یعنی تاریخ فوتبال. امیدوارم در کنار هم بتوانیم اسطوره این باشگاه را بزرگ‌تر کنیم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. در رئال مادرید کسی که بخواهد نامش ماندگار شود باید پیروز شود و در پیروزی‌ها نقش داشته باشد. این باشگاه، تاریخش و مسیری که در سال‌های طولانی طی کرده همه و همه تنها بر یک چیز استوار بوده: پیروزی!"

کپا در ادامه گفت: "من سال پیش به عنوان بازیکن حریف رئال در سانتیاگو برنابئو بازی کردم و حالا خیلی دوست دارم وارد رختکن تیم میزبان بشوم. بی‌صبرانه منتظرم تا اولین بازی‌ام را در برنابئو انجام بدهم. امیدوارم همه شما را به زودی در سانتیاگو برنابئو ببینم. هالا مادرید".

دیدگاه‌ها