کد خبر : 1958343 | 26 مرداد 1402 ساعت 19:15 | 75K بازدید | 93 دیدگاه

شوخی رونالدو با اسطوره رئال: خیلی مانده به من برسی!

بعد از آنکه سرخیو راموس رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر را جشن گرفت، هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، با او شوخی جالبی کرد که خبرساز شد.

شوخی رونالدو با اسطوره رئال: خیلی مانده به من برسی!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید، این هفته شاهد رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر بود. اما کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابق او، با یک پیام جشن راموس را خراب کرد.

راموس در حالی به عدد 60 میلیون دنبال‌کننده رسیده که کریستیانو رونالدو چند روز پیش شاهد عبور دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش از 600 میلیون نفر بود تا رکورد تاریخ این شبکه اجتماعی را بشکند و تنها فردی باشد که در اینستاگرام این تعداد دنبال‌کننده دارد. 

راموس با انتشار پیامی در اینستاگرام به رکورد جدیدش اشاره کرد و نوشت: "در 2014 شروع کردیم و با اینکه غیرممکن به نظر می‌رسید ولی حالا به 60 میلیون نفر رسیده‌ایم. برای جشن گرفتن این موفقیت و جبران محبت‌هایی که به من داشتید برایتان یک رقابت جالب دارم و قرار است 20 جفت کفش میزونو به شما اهدا کنم". 

1911209

کریستیانو رونالدو خیلی زود به این پست همبازی‌ سابقش واکنش نشان داد و 10 برابر بودن فالوورهایش را به رخ او کشید. ستاره پرتغالی النصر در پاسخ راموس نوشت: "یک صفر دیگر کم داری تا به من برسی!"

شوخی رونالدو با سرخیو راموس خیلی زود 250هزار لایک گرفت. البته باید اشاره کرد تا پست اصلی راموس حدود چهار برابر پاسخ کریستیانو پسندیده شده است.

دیدگاه‌ها