کد خبر : 1958373 | 26 مرداد 1402 ساعت 21:40 | 67.4K بازدید | 126 دیدگاه

کنایه ستاره آلمانی: رئالی جماعت پول‌پرست نیست!

تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند، چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.

کنایه ستاره آلمانی: رئالی جماعت پول‌پرست نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در یک مصاحبه به نیمکت‌نشینی غیرمنتظره‌اش در بازی اول رئال در فصل جدید لالیگا واکنش نشان داد با طعنه به شایعات تابستانی درباره احتمال انتقالش به عربستان گفت رئالی‌ها اهل پول‌پرستی نیستند. 

وقتی در هفته اول لالیگا در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو، تونی کروس روی نیمکت نشست، این برای بسیاری از هواداران رئال اتفاقی غیرمنتظره بود. ستاره 33ساله آلمانی که آخرین سال قراردادش با رئال را پشت سر می‌گذارد در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد و گفت این مسئله‌ای نیست که نگرانش کند.

1911266

کروس در حالی روی نیمکت نشسته بود که آنچلوتی به جای استفاده از سیستم محبوبش 4-3-3 رئال را با سیستم 4-1-2-1-2 وارد زمین کرده بود. ستاره آلمانی در این باره گفت: "این را می‌توانم بگویم که همه چیز مرتب است. هفته آینده که ببریم هیچکس یادش نیست هفته اول چه اتفاقی افتاده. مسئله بزرگی نیست. اصلا بهش فکر نکنید". 

ستاره آلمانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد به او پیشنهاد کاهش دستمزدش را بدهد گفت: "اگر باشگاه بخواهد دستمزدم را کم کنم بدون لحظه‌ای تردید قبول می‌کنم، چون مادریدیستا هیچوقت پول‌پرست نیست".

دیدگاه‌ها