کد خبر : 1958422 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:09 | 28.9K بازدید | 14 دیدگاه

باید اولویت‌های دیگری داشته باشیم؛

گلر یوونتوس: مشکل مالی ندارم و به عربستان نمی‌روم!

وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.

گلر یوونتوس: مشکل مالی ندارم و به عربستان نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، وویژیک شزنی در اظهاراتی که توسط "فوتبال ایتالیا" منتشر شد، درباره حذق یوونتوس از لیگ کنفرانس اروپا گفت: ما از رقابت‌های اروپایی حذف شدیم و نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم اما اکنون زمان بیشتری برای تمرین خوب داریم. همچنین برای اولین بار در دوران حرفه‌ای زمانی استراحت وجود خواهد داشت. این اتفاق برای من پایان دنیا نیست. 

قرارداد شزنی با یوونتوس تا ژوئن 2025 تمدید شده است و با وجود گزارش‌هایی مبنی بر جدایی او از یووه در تابستان امسال، این دروازه‌بان 33 ساله نمی‌خواهد به هیچ باشگاه دیگری بپیوندد. 

او در این باره گفت: من بازیکن یوونتوس خواهم ماند، مگر اینکه باشگاه تمایلی به این موضوع نداشته باشد. من به تصمیمات باشگاه احترام می‌گذارم. آنها از من می‌خواهند تا از دروازه یوونتوس محافظت کنم. 

شزنی درباره احتمال انتقالش به لیگ عربستان گفت: من از مشکل مالی رنج نمی‌برم. چالش‌ها را دوست دارم و دروازه‌بانی یوونتوس مهم‌ترین چالشی است که می‌توانم برای خودم ایجاد کنم. 

او در پایان گفت: من چیزهای زیادی در مورد فوتبال نمی‌خوانم، اما می‌دانم که بازیکنان زیادی به عربستان رفته‌اند و این تعجب‌آور نیست. من درک می‌کنم که این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد، اما فکر می‌کنم ارزش دارد که اولویت‌های دیگری به جز پول داشته باشیم.

دیدگاه‌ها