کد خبر : 1958448 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:42 | 32.5K بازدید | 74 دیدگاه

جنگ رئال با لالیگا: حق ندارید وارد رختکن شوید!

رئال مادرید اجازه ورود دوربین‌های لالیگا به درون رختکن این تیم را نخواهد داد.

جنگ رئال با لالیگا: حق ندارید وارد رختکن شوید!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا در راستای جذاب‌تر کردن پخش زنده مسابقات و جلب مخاطب بیشتر قوانین جدیدی را از فصل جدید برای تیم‌ها در نظر گرفته است. 

بر این اساس، دوربین‌های پخش زنده مسابقات این اجازه را دارند که در تونل ورزشگاه و حتی در رختکن تیم هم بازیکنان را همراهی کنند تا هواداران و تماشاگران به خوبی با شرایط و حال و هوای آنها در تمامی لحظات همراه و آشنا باشند. 

این ویژگی جدید با موافقت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تصویب شد و تنها باشگاهی که به این اتفاق رای منفی داد، رئال مادرید بود که معتقد بود حریم شخصی تیم در صورت وقوع این اتفاق از بین خواهد رفت. 

1908944

حالا اتلتیک خبر داده که مدیران این باشگاه تصمیم به بایکوت این ویژگی جدید پخش زنده لالیگا گرفته‌اند و حاضر شده‌اند قید 13 میلیون دلار را بزنند اما به این دوربین‌ها اجازه ندهند که بین دو نیمه یا پایان بازی وارد رختکن این تیم شوند چون معتقد هستند که شرایط در آن لحظات به صورتی است که همه و حتی هواداران رئال نباید از آن اطلاعی داشته باشند. 

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، شخصا با این طرح مخالف بود و این موضوع باعث ایجاد درگیری بسیاری بین او و لالیگا شد و در نهایت آنها تصمیم گرفتند که از این شیوه جدید پخش زنده مسابقات کناره‌گیری کنند.

دیدگاه‌ها