کد خبر : 1958456 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:55 | 36.5K بازدید | 12 دیدگاه

خشم ستاره فرانسوی: دست از سر من بردارید!

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، از پاسخ منفی مدیران بایرن مونیخ به پیشنهاداتش ناراحت و عصبانی است.

خشم ستاره فرانسوی: دست از سر من بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد در سال 2019 از اشتوتگارت جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست و نقش مهمی را در قهرمانی‌های چند سال اخیر این تیم ایفا کرد. 

او در بایرن به تمامی افتخارات ممکن دست پیدا کرد اما حالا مدتی است که زمزمه تمایلش به جدایی از این باشگاه به صورت جدی به گوش می‌رسد و گفت می‌شود که او قصد دارد در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی مونیخ را ترک کند. 

قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رفت که مدیران این باشگاه هم به همین دلیل با جدایی او موافقت کنند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است.

1911304

روزنامه ورزشی بیلد آلمان مدعی شده که پاوارد بسیار از رفتار بایرن در رد کردن پیشنهاداتی که برای جذب او در چند هفته اخیر ارسال شده عصبانی و ناراحت است و این موضوع را به گوش مدیران این باشگاه هم رسانده است. 

این بازیکن با یان کریستین درسن، مدیر ورزشی بایرن، تماس گرفته و به او اعلام کرده که احترام زیادی برای این باشگاه قائل است اما می‌خواهد بایرن را ترک کند و آنها باید به تصمیم او احترام بگذارند. 

بایرن حاضر نیست با پیشنهادی کمتر از 35 تا 40 میلیون یورو برای فروش پاوارد موافقت کند و این موضوع باعث شده که شرایط برای منچستریونایتد و اینتر که خواهان به خدمت گرفتن او هستند تا حد زیادی دشوار شود.

دیدگاه‌ها