کد خبر : 1958471 | 27 مرداد 1402 ساعت 11:45 | 31.6K بازدید | 13 دیدگاه

ضرب و شتم ستاره جوان اینترمیامی به خاطر آلبا!

فیل نویل، سرمربی سابق اینترمیامی، از برخورد تندی که با پسرش به خاطر درخواست جوردی آلبا داشته است خبر داد.

ضرب و شتم ستاره جوان اینترمیامی به خاطر آلبا!

به گزارش "ورزش سه"، آلبا در کنار لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در این تابستان و پس از پایان مهلت قراردادش با بارسلونا راهی اینترمیامی شد تا تجربه بازی در لیگ فوتبال آمریکا را به دست آورد. 

او در طول دوران فوتبالش همیشه پیراهن شماره 18 را به عنوان شماره محبوبش انتخاب کرده اما زمانی که به تیم جدیدش ملحق شد متوجه شد که این شماره در اختیار هاروی نویل، پسر ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، است. 

فیل نویل که چند هفته پیش از پیوستن این ستاره‌های بزرگ از سمتش به عنوان سرمربی اینترمیامی برکنار شده بود، در گفتگو با پادکست آفساید توضیح جالبی درباره برخورد پسرش با آلبا داده است. 

1911449

او در این باره به آفساید گفت: «یک هفته قبل بود که پسرم به خانه آمد. او حالا شماره 18 را در اختیار داشت چون این شماره من در طول دوران فوتبالم بود و هاروی هم تصمیم گرفت که با همین شماره به فوتبالش ادامه دهد.

هاروی به خانه آمد و گفت که جوردی آلبا شماره 18 او را خواسته است. من از او پرسیدم که چه جوابی داده و امیدوار بودم که پاسخش مثبت باشد. او من من کرد و من هم تقریبا ضربه‌ای به سرش زدم و گفتم این جوردی آلباست! باید شماره‌ات را به او بدهی و هر روز پیراهنش را هم تمیز کنی! گفتم که اگر جای او بودم می‌خواستم پیراهن را با اسم خودش و خودم برایم امضا کند.»

دیدگاه‌ها