کد خبر : 1958474 | 27 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 34.1K بازدید | 6 دیدگاه

وداع احساسی ستاره جدید چلسی: زود برمی‌گردید!

رومئو لاویا، ستاره جدید چلسی، با انتشار پستی از هواداران ساوتهمپتون خداحافظی کرد تا انتقالش به استمفوردبریج را تایید کرده باشد.

وداع احساسی ستاره جدید چلسی: زود برمی‌گردید!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش چلسی برای جذب لاویا جواب داد و این بازیکن که تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته در آستانه امضای قراردادی هفت ساله با این باشگاه است. 

لیورپول تلاش زیادی کرد تا پس از ناکامی در جذب مویزس کایسدو بتواند این بازیکن را در اختیار بگیرد و خط میانی تیمش را تقویت کند اما او به درخواست آنها پاسخ منفی داد تا این بار هم یورگن کلوپ در رقابت با چلسی شکست خورده باشد. 

انتظار می‌رود که باشگاه چلسی امروز خبر جذب این ستاره بلژیکی را به صورت رسمی اعلام کند و او دقایقی قبل با انتشار پستی از هواداران ساوتهمپتون خداحافظی کرد. 

1910195

در بخشی از این پست آمده است: «در حالی که با هواداران خداحافظی می‌کنم، می‌خواهم از آنها به خاطر تمام چیزهایی که در طول دوران حضورم در اینجا در اختیارم گذاشتند تشکر کنم. با وجود این که نتوانستیم به اهداف مشترکی که داشتیم برسیم اما من همیشه عشق شما را با تمام وجود احساس کردم. 

هرگز باوری که این باشگاه و تمامی هواداران در سراسر دنیا به من داشتند را فراموش نخواهم کرد و امیدوارم که توانسته باشم ایمانی که به من داشتند را به خوبی پاسخ داده باشم. جای شما همیشه در قلب من است.

به صورت خاص از تمامی هم تیمی‌ها و اعضای کادر فنی به خاطر این که از روزی که قدم به این باشگاه گذاشتم از من حمایت کردند و به خاطر کارهای روزانه و تلاش برای کمک در پشت صحنه برای این که بتوانم انسان، ورزشکار و فوتبالیست بهتری باشم تشکر می‌کنم. 

برای شما در این فصل آرزوی موفقیت دارم و بی‌صبرانه منتظرم که شاهد بازگشت زودهنگام شما به رقابت‌های لیگ برتر باشم، جایی که به آن تعلق دارید. ممنونم. رومئو.»

دیدگاه‌ها