کد خبر : 1958486 | 27 مرداد 1402 ساعت 12:38 | 55.3K بازدید | 61 دیدگاه

رسمی: دومین هایجک تابستانی چلسی از لیورپول

رومئو لاویا، ستاره بلژیکی ساوتهمپتون، با قراردادی هفت ساله به چلسی پیوست.

رسمی: دومین هایجک تابستانی چلسی از لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، چلسی مذاکرات برای جذب لاویا را از مدتی قبل آغاز کرده بود و در این راه رقابتی جدی با لیورپول داشت که موفق شد بار دیگر این باشگاه را شکست دهد. 

این بازیکن روز پنجشنبه برای انجام تست پزشکی راهی باشگاه چلسی شد و توانست تمامی این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد تا قراردادی هفت ساله تا سال 2030 را با آبی‌های لندن به امضا برساند. 

این ستاره بلژیکی دقایقی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران ساوتهمپتون خداحافظی کرده بود و همه منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن او به چلسی بودند. 

1911468

لاویا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی اظهار داشت: «من از این که به چلسی پیوستم و قرار است عضوی از این پروژه جذاب باشم بسیار خوشحال هستم. اینجا باشگاه فوتبالی فوق‌العاده با تاریخی درخشان است و من هیجان دارم که هرچه زودتر کارم را شروع کنم. 

بی‌صبرانه منتظر دیدار با تمامی هم تیمی‌های جدیدم و برقراری ارتباطی خوب با آنها برای رسیدن به اهداف بزرگی که برای فصل پیش رو در نظر داریم هستم.»

این بازیکن 19 ساله قرار است پیراهن شماره 45 چلسی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تن کند که همان شماره‌ای است که در زمان حضورش در ساوتهمپتون به تن داشت. 

دیدگاه‌ها