کد خبر : 1958491 | 27 مرداد 1402 ساعت 13:10 | 76.8K بازدید | 26 دیدگاه

آنچلوتی: گواردیولا حرف دل من را می‌زند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید با نظرات پپ گواردیولا درباره تقویم و فشردگی دیدارها کاملا موافق است.

آنچلوتی: گواردیولا حرف دل من را می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه آلمریا مهمان این تیم خواهند بود. 

مصدومیت تیبو کورتوا و ادر میلیتائو باعث شده که شرایط برای این تیم کمی دشوار شود اما مدیران این باشگاه خیلی زود برای جذب کپا آریسابالاگا اقدام کردند تا خیال کادر فنی و هواداران رئال از ادامه فصل کمی راحت شود. 

کارلو آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف از شرایط تیمش تا حضور کپا در دروازه پاسخ داد. 

بازی برابر آلمریا: حریف ما تیمی با سازماندهی بسیار خوب است. این بازی بسیار جذاب خواهد بود. آنها تیمی نیستند که صرفا با دفاعی بسته بازی کنند. ما می‌خواهیم نمایش خوبی که برابر اتلتیک بیلبائو داشتیم را تکرار کنیم. 
کپا: او به خوبی در حال کنار آمدن با شرایط است اما فردا همچنان لونین در دروازه رئال قرار خواهد گرفت. 

تقویم فشرده: من با حرفی که پپ گواردیولا زدم کاملا موافقم. آنها سعی دارند مخاطبان را با افزایش دیدارها بالا ببرند اما مربیان و بازیکنان را در نظر نمی‌گیرند. آنها متوجه شدند که فوتبال به اندازه کافی سرگرم کننده نیستند و حالا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا پول بیشتری کسب کنند و این بازیکنان هستند که باید تاوان چنین اتفاقاتی را بدهند. 

مارول و مدافعان میانی: ما در این پست پوشش خوبی از نظر تعداد بازیکن داریم. بازیکنانی از آکادمی جوانان تیم داریم و قرار نیست بازیکن جدیدی را در این پست به خدمت بگیریم. 

زمان برگزاری بازی: بازیکنان به این دما عادت دارند. 

1911473

جوایز یوفا: از نظر من وینیسیوس بهترین است و همین کافی است. هرچند دیگر چیزی من را متعجب نمی‌کند.

کاماوینگا: او کمی احساس خستگی در عضلاتش داشت. او در فهرست حضور دارد و فردا درباره این که در ترکیب به میدان برود یا خیر تصمیم خواهیم گرفت. در تلاش هستیم کاری کنیم که او بیشتر گل بزند، این نقطه ضعف او است. او تنها یک گل زده و سپس شرایط سختی داشته است.

عربستان سعودی: آنها حق دارند هرکاری که دوست دارند انجام دهند، تا زمانی که همه چیز در چارچوب قانون باشد.

استفاده از سیستم چرخشی در دروازه: کپا همین حالا هم سطح بسیار بالایی دارد و لونین کمی بی‌تجربه است. ما قرار نیست از سیستم چرخشی استفاده کنیم. هر دو بازیکن بسیار خوب هستند اما یکی از آنها دقایق بیشتری در زمین حضور پیدا خواهد کرد. 

مصدومیت‌ها از ناحیه زانو: پیدا کردن دلیل این اتفاق دشوار است. اتفاقات بسیاری باید در این زمینه ارزیابی شوند. میلیتائو مشکلی نداشت و مصدوم شد، کورتوا هم همینطور. ما هیچ هشداری پیش از این در این زمینه دریافت نکرده بودیم. من فکر می‌کنم بخشی از این اتفاقات به دلیل بدشانسی است. 

کروس و مودریچ: هر دوی این بازیکن شرایط بسیار خوبی دارند. داشتن یک هفته زمان برای تمرین عالی است و آنها آماده بازی کردن هستند. 

آنسو فاتی: او بازیکن جوان بسیار با استعدادی است که آینده درخشانی پیش رو دارد. 

قوانین جدید لالیگا: فکر می‌کنم رئال این حق را داشت که اجازه ورود دوربین‌ها را ندهد و دادگاه هم این موضوع را تایید کرد. داشتن دوربین در رختکن به هیچ وجه منطقی نیست. 

وینیسیوس: من توضیحی برای این که او در این جوایز جایی نداشت ندارم. برای من یا حتی خود او هم مهم نیست. همه می‌دانند که او تا چه حد خوب است و فقط باید ثبات بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها