کد خبر : 1958528 | 27 مرداد 1402 ساعت 15:27 | 35.3K بازدید | 34 دیدگاه

رسمی: لجندو بازیکن لیورپول شد!

لیورپول انتقال واتارو اندو از اشتوتگارت را با قراردادی به ارزش حدود 19 میلیون یورو تکمیل کرد.

رسمی: لجندو بازیکن لیورپول شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول قرارداد واتارو اندو، هافبک دفاعی اشتوتگارت، را با مبلغی حدود 19 میلیون یورو تکمیل کرد.

این ملی پوش ژاپنی قراردادی 4 ساله با قرمزها امضا کرد و به عنوان خرید جدید یورگن کلوپ معرفی شد.

لیورپول این هفته پس از ناکامی در جذب مویزس کایسدو و رومئو لاویا که هر دو تصمیم گرفتند به چلسی بروند، توجه خود را به اندو معطوف کرد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از این انتقال به سایت رسمی باشگاه گفت: "واقعا خوشحالم. می‌دانم که در دنیای فوتبال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما نگاه کنید، او بازیکن بسیار خوبی است. بازیکن باتجربه، کاپیتان اشتوتگارت، کاپیتان ژاپن، انگلیسی خوب صحبت می‌کند، مرد خوب، مرد خانواده، یک ماشین در زمین، فوتبالیست خوب علاوه بر آن، دارای نگرش هیجان انگیز. او به عنوان یک فوتبالیست خوب، بسیار با تجربه است و دوست دارد بسیار سخت کار کند."

1911545
1911546

این هم درمورد این انتقال گفت: "در حال حاضر بسیار خوشحالم و برای پیوستن به باشگاه بزرگ لیورپول بسیار هیجان زده هستم. احساس شگفت انگیزی است و بازی در لیگ برتر با یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان همیشه یک رویا بوده است. نمی‌توانم برای بازی در آنفیلد مقابل هواداران لیورپول صبر کنم. به عنوان بازیکن پست شماره 6 بازی می‌کنم. فکر می‌کنم بتوانم از نظر دفاعی به تیم کمک کنم و سازماندهی خوبی در میانه زمین داشته باشم. این کار من است."

اندو که عمدتاً به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده، می‌تواند در دفاع میانی و دفاع راست نیز بازی کند. او در سه فصل گذشته تنها سه بازی برای اشتوتگارت را از دست داده است. اندو 50 بار در تیم ملی ژاپن بازی کرده و او در جام جهانی 2022 هم نماینده کشورش بود.

اندو بازیکن محبوبی در اشتوتگارت بود که لقب لجندو، ترکیبی از کلمه انگلیسی Legend به معنی اسطوره و نام خودش، را به او نسبت داده بودند.

دیدگاه‌ها