کد خبر : 1958553 | 27 مرداد 1402 ساعت 17:09 | 34.8K بازدید | 67 دیدگاه

انتقاد کلوپ از سعودی‌ها و چلسی: کار را سخت می‌کنید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.

انتقاد کلوپ از سعودی‌ها و چلسی: کار را سخت می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد مقابل بورنموث درباره پنجره نقل و انتقالات صحبت کرد.

او با تمجید از واتارو اندو به‌عنوان خرید جدید این باشگاه، از عملکرد باشگاه‌هایی مانند چلسی و باشگاه‌های سعودی انتقاد کرد.

یورگن کلوپ در ابتدای نشست خبری با هیجان از خرید واتارو اندو گفت: «اول و مهم‌تر از همه، واقعاً خوشحالم که می‌توانیم اعلام کنیم با باشگاه و بازیکن به توافق رسیده‌‌ایم.»

ناکامی در خرید مویزس کایسدو و رومئو لاویا

هفته گذشته یک هفته دشوار بود. شما می‌توانید به یک مشکل بچسبید یا راه‌حل را پیدا کنید. من خوشحالم که راه حل را داریم. اندو یک فوتبالیست واقعاً خوب است.

تمجید از اندو

چالش‌های دفاعی، او آن‌ها را دوست دارد. از نظر تاکتیکی، واقعاً هوشمندانه عمل می‌کند و مانع از حرکات خطرناک حریف می‌شود.

خریدهای بعدی

پنجره باز است. تقریباً هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. هنوز زمان وجود دارد، بیایید نگاهی بیندازیم، این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

1911587

مالکیت کم توپ مقابل چلسی

35 درصد مالکیت یک شوخی مطلق است، نباید اتفاق بیفتد. این اتفاق به این دلیل رخ داد که ما بیش از حد زمان دریافت توپ عجله داشتیم.

اطلاعات بیشتر در مورد اندو

او در زمین به یک هیولای واقعی تبدیل می‌شود. می‌خواهد همیشه توپ را به دست آورد و مهم‌تر از همه اینکه می‌تواند به‌راحتی فوتبال بازی کند. او برای مدت طولانی در "لیست" من بوده است. به شخصه واقعاً خوشحالم.

مقایسه با جیمز میلنر

میلنر در 29 سالگی به اینجا آمد. واتارو می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند.
او، به شیوه‌ای متفاوت، می‌تواند تأثیر مشابهی مانند میلنر داشته باشد.

جذب بازیکنان در تابستان امسال؟

همه چیز سخت‌تر شده است. چیزهای زیادی از سال گذشته تا امسال تغییر کرده است. به‌عنوان یک باشگاه معمولی، رسیدن به آن‌ها واقعاً دشوار است. عربستان سعودی در بالای همه [باشگاه‌هایی مانند چلسی] کار را سخت‌تر می‌کند. بله، خیلی سخت‌تر است. همه چیز در فوتبال اروپا عالی نبود. روی سنگی نوشته نشده که همه باید لیگ برتر یا بوندسلیگا یا لالیگا را تماشا کنند. اگر لیگ دیگری رشد کند، کاملاً خوب است، مشکلی نیست. اما، پول بی‌پایان مشکلاتی را ایجاد می‌کند. سخت‌تر شده است، اما نه برای اینکه بازیکنان سخت‌تر به لیورپول بیایند. اگر یک میلیون بازیکن را  فرا می‌خواندم، همه آن‌ها به لیورپول می‌آمدند. واقعاً از پنجره نقل و انتقالات اینجا راضی هستم، حتی از اتفاقی که هفته گذشته افتاد. در نهایت، زمین فوتبال به همان اندازه است. بازیکن با پولی که به دست می‌آورد، رشد نخواهد کرد. ما از پول یا هر چیز دیگری به‌عنوان بهانه استفاده نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها