کد خبر : 1958597 | 27 مرداد 1402 ساعت 20:15 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

در وصف پیروزی گهرزمین برابر کراپ

بازگشت بهنگام یک مدعی به جدول لیگ برتر

تیم گهرزمین سیرجان به اولین پیروزی خود در حیاتی‌ترین بازی ممکن چنگ زد.

بازگشت بهنگام یک مدعی به جدول لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" ثانیه‌ها پس از شلیک برق‌آسای بهروز اسدی که به تور دروازه کراپ بوسه زد، بازیکنان و کادرفنی گهرزمین به‌سان بیماران هیستریک بالا و پایین می‌پریدند. آن‌ها با نمایش بی‌پروا چوب باورهایشان را بدست گرفتند و از پُل اقیانوس جهنمی پایین جدول شتافتند. گهرزمین دیروز که یک امتیاز داشت، فردایش با شایستگی و غایت کامل به آن چهار امتیاز تکیه کرده بود. شبیه به خورشیدی که هر شب در سینه دریا فرو می‌رود و عالم دیگر را سیراب می‌کند و صبحگاه دوباره برمی‌خیزد و نتیجه پایانی این را نشان می‌داد: "گهرزمین سیرجان پنج و کراپ‌الوند یک "

1911668

گهرزمین در اولین دیدارش با گیتی‌پسند حاشیه گریبانگیرش شد و محرومیت انضباطی دو مُهره کلیدی‌اش را یقه کرد. آن‌ها در بندرعباس حریف واکنش‌های سپهر محمدی نشدند و با موقعیت‌سوزی‌های فراوان در لحظات پایانی از شکست گریختند. اما جدول نمی‌گوید که تو چه نمایشی داشته‌ای و چند فرصت گلزنی را خلق کردی و چقدر به تیرک یا به سوی دروازه‌بان‌ها کوفته‌ای، جدول به تعداد گل‌هایت نمره می‌دهد و ایضا به نتیجه پایانی نگاه می‌کند.

در افسانه‌ها آمده جغد مینِروا وقتی به پرواز درمی‌آید که روز رو به پایان است و تاریکی غروب به تدریج فضا را تیره می‌کند. گهرزمین در شرایطی به لیگ بازگشت که نیازی مبرم به آن سه امتیاز داشت که درخشش بهروز اسدی و سیناپرکاس به علاوه عملکرد تحسین‌برانگیز بازیکنانش به دست‌رنج خود دست یافتند.

حسین افضلی نشان داد که بیخود نیست عناوین مختلف قهرمانی را به ناف او بسته‌اند (قهرمانی در لیگ‌برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا و چهار صعود از لیگ یک به لیگ‌برتر ).

1911666
1911667
1911669

دیدگاه‌ها