کد خبر : 1958604 | 27 مرداد 1402 ساعت 20:45 | 12.4K بازدید | 14 دیدگاه

این یک لحظه باورنکردنی است؛

گلزن زنان انگلیس: برای قهرمانی جان می‌دهیم

آلسیا روسو، مهاجم زنان انگلیس، در آستانه فینال جام جهانی درباره انگیزه بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات صحبت کرده است.

گلزن زنان انگلیس: برای قهرمانی جان می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان انگلیس که پیش از این مقامی بالاتر از رتبه سوم جام جهانی را کسب نکرده بود، در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ موفق شدند استرالیای میزبان را با نتیجه 3-1 شکست بدهد تا تنها یک قدم تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات فاصله داشته باشد.

اگر شاگردان سارینا ویگمن روز یکشنبه بتوانند اسپانیا را در سیدنی شکست بدهند، تیم زنان انگلیس، موفق به کسب اولین عنوان قهرمانی جهان در این کشور از زمان قهرمانی تیم مردان در جام جهانی 1966 با سرمربیگری آلف رمزی خواهد شد.

آلسیا روسو درباره این مسابقه گفت: بدیهی است که این یک مسابقه بزرگ است که رؤیای آن را داریم. فکر می‌کنم وقتی در تونل منتهی به استادیوم باشیم و برای ورود به زمین آماده شویم، اوضاع بسیار حساس‌تر خواهد شد. این یک موقعیت فوق‌العاده است. این یک تورنمنت باورنکردنی بود و ما اکنون در لحظه‌ای هستیم که همیشه می‌خواستیم به آن برسیم. ما برای قهرمانی در جام جهانی جان می‌دهیم.

روسو در ادامه عنوان کرد: از اینکه تنها 13 ماه پس از قهرمانی انگلیس در اروپا به فینال جام جهانی رسیدیم، شوکه نشدم. ما اکنون یک پیروزی تا تاریخ‌سازی مجدد فاصله داریم.

او در پایان گفت: سال بسیار خوبی برای ما بود، اما ما همیشه روی اهداف بعدی تمرکز می‌کنیم اما در حال حاضر قهرمانی در جام جهانی تنها چیزی است که می‌خواهیم به آن برسیم.

دیدگاه‌ها