کد خبر : 1958643 | 28 مرداد 1402 ساعت 06:15 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

آیا تیم جواد اصغری مقدم به مسیر اصلی بازگشته‌ است؟

هجوم دارودسته غول‌کش‌ها به صدر جدول

تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟

هجوم دارودسته غول‌کش‌ها به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه" آن‌ها در یکی از ظهرهای گرم تابستانی برابر هم  قرار گرفتند. به قول رسانه‌ها "استاد مقابل شاگرد" جواد اصغری‌مقدم - سعید کشاورزی. همان دو نفری که در کنار هم دست و پا زدن در باتلاق را خوب فهمیده‌اند و لذت صعود و پیروزی را هم تجربه کرده بودند.

اصغری مقدم را با انعطاف‌پذیری‌اش می‌شناسیم. با روی آوردن به سیستم‌هایی درخور توانایی و قابلیت‌های بازیکنانش. تیم‌های او در ضربات کرنر زهرآلود بوده‌اند و تیم‌ها را با پِرِس‌هایشان مُچاله می‌کنند. آن‌ها به حریفان اجازه بازی‌سازی نخواهند داد و راه‌های نفس کشیدن را می‌بندند.

1911780

مردان اصغری مقدم نیمه اول را جنگجویانه سپری کردند و ماجراجویانه. آن‌ها بارها دروازه‌بان حریف را به واکنش‌های فوق العاده وادار نمودند و یک تیر را بر پیکر همشهری‌شان شلیک کردند. وقتی که سوت پایان اول را زدند، سن‌ایچ یک بر صفر پیروز به رختکن رفته بود.

1911781

وقتی آمارهای نیمه نخست را مرور می‌کردیم به برتری شالوده همه جانبه سن‌ایچ می‌رسیدیم. آن‌ها به حریف جوان و بدون شکست‌شان که در ابرها سیر می‌کردند، فرصتی برای ضربه به چهارچوب را هم نداده بودند و دروازه‌بانشان به زحمت نیفتاده بود.

1911779

با آغاز نیمه دوم، شهرداری ساوه که میزبان روی کاغذ خوانده می‌شد، از لاک دفاعی خود بیرون آمد و برابر سن‌ایچ به حمله تاخت. یک بازی تمام عیار از دو تیم، چند صحنه با تلاش جانانه بازیکنان و چند تصویر کمدی با اشتباهات آن‌ها. مثلا گل اول شهرداری با اشتباه روح‌الله ایثاری به ثمر رسید که سرگردان شده بود بین دریبل کردن و یا پاس دادن. اما همان بازیکن از اشتباه بچگانه سنگربان شهرداری نهایت بهره را بُرد و اختلاف را به دو گل رساند. او سِمج بود برای تصاحب توپ و بالاخره نیش خودش را با شیطنت گلر جوان زد.

1911782

موقعیت‌ها در دو جبهه خلق می‌شد، شبیه به ضربات تنیس که تمامی نداشت و از زمینی به زمین دیگر در حال انتقال بود. شهرداری از روی نقطه پنالتی دوم به گل رسید، اما ثانیه‌های بعد باز سن‌ایچ بود که کمانش را کشید و تیر خلاص دیگری را شلیک کرد، گل‌ چهارم و پایانی بازی را...

نمایش سن‌ایچ بستگی به آمادگی بازیکنانش دارد و شاید اگر آن‌ها آماده باشند، برابر حریفان کوچک غول خواهند بود و برابر بزرگان غول‌کش. حالا طی دو دیدار شکست نخورده‌اند و عادت به کسب برد کرده‌اند. شش امتیازی هستند و فقط 3 امتیاز با صدرنشینان فاصله دارند. دارودسته سن‌ایچی‌ها بازگشته‌اند به مسیر اصلی، به قلمرویی که برای ایستادن میان چهار تیم اول خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها