کد خبر : 1958666 | 28 مرداد 1402 ساعت 03:16 | 40.1K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای عجیب: خرید کاسمیرو اشتباه محض یونایتد بود!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.

ادعای عجیب: خرید کاسمیرو اشتباه محض یونایتد بود!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان گذشته در اقدامی غیرمنتظره رئال مادرید را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست تا تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. 

این ستاره برزیلی فصل اول بسیار خوبی را در اولدترافورد سپری کرد و موفق شد نقشی مهم و تاثیرگذار را برای این تیم در ترکیب تیمش ایفا کند که تمجید و تحسین بسیاری را برایش به همراه داشت.

با این حال، او فصل جدید را خوب شروع نکرد و نشانه‌هایی از بالا رفتن سنش که در فصل گذشته هم گاهی به چشم می‌آمد را بار دیگر نشان داد تا انتقادهایی از او انجام شود. 

1883779

کاراگر در ستونش در تلگراف در این باره نوشت: «من هرگز باور نداشتم که کاسمیرو ارزش آن هزینه را داشته باشد. نه به این خاطر که در اینکه او بازیکنی در کلاس جهانی است تردید داشته باشم، بلکه به این دلیل که او حالا در مقطعی از دوران فوتبالش است که نمی‌تواند این هزینه را به صورت کامل جبران کند.

منچستریونایتد در خرید او عجولانه عمل کرد و این کار اشتباه بود. آنها صرفا خواستند ناکامی در جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا را جبران کنند و نامی بزرگ با هزینه گزاف و دستمزد بالا را به هواداران تقدیم کنند. این در حالی است که او در فاصله دو سال بعد نیاز به جانشین دارد.»

دیدگاه‌ها