کد خبر : 1958679 | 28 مرداد 1402 ساعت 08:50 | 25.2K بازدید | 9 دیدگاه

تیم ما را دست‌کم نگیرید، شاید شگفتی رخ داد!

سرمربی تیم ملی والیبال هند می‌گوید در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شاهد شگفتی‌هایی خواهیم بود.

تیم ما را دست‌کم نگیرید، شاید شگفتی رخ داد!

به گزارش "ورزش سه"، جایدیئپ سرکار در پایان آخرین تمرین تیم ملی والیبال هند قبل از شروع مسابقات گفت: میزبانی ارومیه از لحاظ سالن، هتل و حمل و نقل در شرایط بسیار  رضایت‌بخشی قرار دارد. خوشحالیم که در این شهر حضور یافته‌ایم و روزهای پرهیجانی در انتظار تیم‌هاست و حضور تماشاگران ارومیه در کیفیت مسابقات تاثیر زیادی خواهد داست.

سرکار با بیان این‌که تیم ایران و هند در سال‌های دور از لحاظ والیبالی نزدیک به‌هم بودند، ادامه داد: ایران در چند سال گذشته تیم قدرتمندی شده  و از هند فاصله زیادی گرفته و با شرایطی که در تیم‌های پایه این کشور می‌بینم، این روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی هند، تیم‌های ایران، ژاپن و چین را مثلث قدرتمند آسیا دانست و گفت: هند، استرالیا و چند تیم دیگر در تلاش هستند به سطح این تیم‌ها برسند و امیدوارم تیم هند نتایج خوبی را در این تورنمنت بگیرد و به مراحل آخر برسد.

او در پایان پیش‌بینی نتایج مسابقات را سخت دانست و تاکید کرد: نتیجه تیم‌ها در روز مسابقه مشخص می‌شود و  انتظار دارم با شگفتی‌هایی روبرو شویم. هرچند تیم‌های ایران، ژاپن، چین و کره‌جنوبی از بخت‌های اول این دوره از مسابقات هستند اما از تیم‌هایی مثل هند و قطر هم نمی‌توان غافل شد.

دیدگاه‌ها