کد خبر : 1958682 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:44 | 30.4K بازدید | 45 دیدگاه

مرسول پارک باز هم فتح شد

سرنوشت مشابه رونالدو و تراکتور در شروع فصل

النصر شب گذشته اولین باختش در خانه را از زمان حضور کریستیانو رونالدو تجربه کرد.

سرنوشت مشابه رونالدو و تراکتور در شروع فصل

به گزارش "ورزش سه"، النصر پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های عرب و‌ پیروزی در فینال مقابل الهلال و با خریدهای پر سر و صدایی که داشته به یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی تبدیل شده بود. آن‌ها در دیدار نخست مقابل الاتفاق و در نبود هیچ‌کدام از بازیکنان اصلی‌شان، جز سادیو مانه، شکست خوردند و شب گذشته در بازگشت رونالدو، تالیسکا، فوفانا و بروزوویچ در خانه طعم تلخ باخت را چشیدند.

این اولین باخت النصر در لیگ عربستان از زمان حضور کریستیانو بود، باخت دو‌گله‌ای که اینستاگرام و توییتر التعاون بیشتر از همیشه به آن پرداخت و با عباراتی چون عبور ممنوع و مردان برد را یافتند، برای حریف متمول خود کری خواندند و عکس‌های شادی بازیکنانشان در وسط زمین چمن و رختکن را پشت سر هم منتشر کردند. آن‌ها البته پا را فراتر هم گذاشتند و عکسی فوتوشاپ شده از فلاویو، هافبک برزیلی، پرچم تیمشان با آرم گرگ‌ها در وسط مرسول پارک روی خروج صفحات خود گذاشتند.

1911844

النصر سرنوشت مشابهی با تراکتور دارد، یک نقل و انتقالات پر سر و صدا  و پس از آن دو باخت در شروع لیگ که شش امتیاز آن‌ها را از مدعیان اصلی عقب می‌اندازد. سه‌شنبه هفته آتی هم شاگردان خمس در تبریز باید دیدار پلی آف لیگ قهرمانان را برابر الشارجه برگزار کنند و هم یاران رونالدو در خانه از شباب الاهلی امارات پذیرایی می‌کنند، دو دیداری که اصلا برای میزبانان آسان نخواهد بود و شاید در بدترین زمان ممکن پس از دو باخت متوالی باید برگزار کنند.

1911845

دیدگاه‌ها