کد خبر : 1958726 | 28 مرداد 1402 ساعت 12:20 | 26K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت از ستاره جدید یونایتد: درخشان در همه پست‌ها

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که میسون مونت توانایی بازی در پست‌های دفاعی‌تر هم دارد.

حمایت از ستاره جدید یونایتد: درخشان در همه پست‌ها

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از چلسی راهی منچستریونایتد شد و حالا در این تیم در پستی دفاعی‌تر از پست تخصصی‌اش بازی می‌کند.

مونت در اولین دیدار یونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای بار اول پیراهن این تیم را در لیگ برتر به تن کرد و در ترکیب اصلی به میدان رفت، اما او هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان این تیم با دوران اوج فاصله داشت.

او در حالی در خط میانی به میدان رفت که کاسمیرو عقب‌تر و برونو فرناندز مقابلش حضور داشتند، اما این پست هافبک میانی در واقع پستی دفاعی‌تر از آنچه مونت در چلسی و تیم ملی انگلیس به آن عادت داشت است. 

1910494

تن‌هاخ در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم او توانایی بازی در پستی دفاعی‌تر را دارد. ما پیش از این در پیش فصل این موضوع را دیده بودیم، اما بدون شک باید روی ابعاد بسیاری از بازی تیمی هم دوباره فکر کنیم و مشخص کنیم که شرایط به چه صورت خواهد بود.

من اطمینان دارم که ما می‌توانیم به ترکیب و سیستم درستی برسیم، اما این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد و اگر این‌قدر آسان بود که همه از پس آن برمی‌آمدند. شاید در آینده از مونت در پست قبلی استفاده کنیم، اما در حال حاضر ایده ما همین است.»

دیدگاه‌ها