کد خبر : 1958747 | 28 مرداد 1402 ساعت 13:10 | 29.2K بازدید | 24 دیدگاه

ارتباط ستاره جدید بارسا و هم‌تیمی‌هایش با زبان اشاره!

ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید پدری و گاوی هیچ زبانی جز اسپانیایی بلند نیستند، اما سعی دارند با او ارتباط برقرار کنند.

ارتباط ستاره جدید بارسا و هم‌تیمی‌هایش با زبان اشاره!

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از جمع بازیکنان منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست تا تجربه جدیدی را به دست آورد. 

بسیاری انتظار دارند که او به‌زودی به یکی از مهره‌های کلیدی ژاوی در بارسا تبدیل شود و نمایش درخشانی که در سیتی و تحت هدایت پپ گواردیولا داشت را در این تیم هم تکرار کند.

او درباره تجربه کار با گواردیولا گفت: «بهترین لحظات دوران فوتبالم با حضور پپ گواردیولا بوده است. هرگز او را فراموش نخواهم کرد. موفق‌ترین سرمربی که در طول فوتبالم داشته‌ام. او از نظر تاکتیکی هم بهترین مربی من بوده است. چیزهای بسیاری از او یاد گرفتم و به خاطر هفت فصل فوق العاده که کنارش کار کردم سپاسگزارم.»

1908675

این بازیکن آلمانی با اشاره به شباهت پپ و ژاوی اظهار داشت: «فکر می‌کنم ژاوی و پپ از مکتبی یکسان آمده‌اند. ژاوی درست شبیه زمانی است که کاپیتان تیم بارسا تحت هدایت پپ بود، بنابراین شاید او شناخت بهتری از گواردیولا به نسبت من داشته باشد.

ژاوی یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش بود، شاید رتبه دوم یا سوم بهترین هافبک در تاریخ فوتبال را داشته باشد. او بازیکنی بسیار باهوش بود و شخصیت باهوشی هم دارد. او می‌داند که این پروژه زمان خواهد برد، اما در عین حال می‌داند که حمایت کامل من را هم دارد.»

گوندوگان درباره بازیکنان بارسلونا اضافه کرد: «پدری و گاوی دو هم‌تیمی هستند که من واقعا دوستشان دارم. نمی‌توانم زیاد با آنها حرف بزنم چون فقط اسپانیایی بلد هستند، اما بازی با آنها بسیار جذاب است. پدری مقابل شما می‌ایستد، به شما نگاه می‌کند و سعی می‌کند به هر شکل ممکن ارتباط برقرار کند و منظورش را برساند.

دیدگاه‌ها