کد خبر : 1958755 | 28 مرداد 1402 ساعت 14:01 | 51K بازدید | 17 دیدگاه

نیس به جای پی‌اس‌وی

بازیکن مازاد بارسلونا تیم پیدا کرد

سرجینیو دست با نیس به توافق رسیده و انتقال او به این تیم فرانسوی در مراحل پایانی قرار دارد.

بازیکن مازاد بارسلونا تیم پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، نیس می‌تواند مقصد بعدی سرجینیو دست برای فصل آینده باشد. او با این باشگاه به توافق شخصی رسیده است. همچنین بارسلونا هم چند روزی است که در حال مذاکره با باشگاه فرانسوی برای انتقال قرضی این بازیکن آمریکایی است و توافق کاملا نزدیک است. مشکل اصلی در پرداخت دستمزد دست است؛ زیرا نیس حاضر نیست آن را به طور کامل بپردازد. مذاکرات در این زمینه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود همه‌چیز به زودی حل و فصل شود.

1772294

خروج دست مستقل از ورود ژوائو کانسلو است. ژاوی مدت‌هاست که دست را از برنامه‌های خود برای فصل جاری کنار گذاشته و به همین دلیل باشگاه به دنبال مقصدی برای او است. باشگاه دیگری که به او علاقه داشت، پی اس وی آیندهوون بود که از بارسلونا در مورد وضعیت دست سوال کرد. دست ولی قصد بازگشت به لیگ هلند را نداشت، جایی که قبل از پیوستن به بارسلونا برای آژاکس بازی می‌کرد.

1911972

مدافع آمریکایی فصل گذشته به صورت قرضی در میلان حضور داشت اما آنجا اوضاع برای او خیلی خوب پیش نرفت. دست به ندرت برای روسونری بازی کرد و باشگاه ایتالیایی نمی‌خواست گزینه خرید او را فعال کند و به همین دلیل این بازیکن به بارسلونا برگشت.

دست در تابستان 2020 و با درخواست رونالد کومان، مربی وقت بارسا، از آژکس جدا شد و به بارسلونا پیوست، ولی در نهایت خریدی ناموفق لقب گرفت.

دیدگاه‌ها