کد خبر : 1958797 | 28 مرداد 1402 ساعت 15:54 | 29.5K بازدید | 25 دیدگاه

گزارش موندو دپورتیوو

7 چالش بزرگ اسطوره پرتغالی در بارسلونا

دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می‌داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش‌رو دارد.

7 چالش بزرگ اسطوره پرتغالی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دکو سه روز پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا برای سه فصل آینده و تا سال 2026 منصوب شد و کار زیادی در این بخش پایانی بازار نقل و انتقالات پیش رو دارد تا تیم را بیش از پیش تقویت کند. جدای از تقویت فوری تیم، مدیر ورزشی جدید باید برای آینده باشگاه هم برنامه‌ریزی کند و چالش‌های متعددی در پیش دارد.

1909631

تقویت سمت راست
در بارسا هیچ دفاع راست تخصصی وجود ندارد و تقویت این منطقه یک اولویت است. ژوائو کانسلو نامزد شماره یک است، اما جایگزین مقرون به صرفه‌تر و جوان‌تر یعنی ایوان فرسندا نیز وجود دارد.

هافبک تهاجمی
یکی از درخواست‌های ژاوی برای تقویت تیم اصلی، جذب یک هافبک بزرگ و تکنیکی است که بتواند موقعیت‌های خطرناک بیشتری را ایجاد کند. برناردو سیلوا موردعلاقه مربی است، اما ورود او بسیار پیچیده شده است. دکو باید به دنبال جایگزین در بازار باشد.

هافبک دفاعی برای میان‌مدت
جدایی سرخیو بوسکتس در تابستان امسال با حضور اوریول رومئو پوشش داده شد و او نشان داده که برای این چالش آماده است، اما رومئو در حال حاضر 31 سال دارد (او در سپتامبر 32 ساله می‌شود). برای دو یا سه سال بعد بارسا باید به دنبال هافبکی جدید باشد.

1893456

تمدید با کسر دستمزد
یکی از مشکلات بزرگ در برنامه‌ریزی ورزشی، تطبیق قراردادهای بازیکنان در مواجهه با قضیه بازی جوانمردانه مالی است و برای آینده باید به کاهش بودجه دستمزد بازیکنان ادامه داد. توافقاتی با تراشتگن و دی‌یونگ در این زمینه صورت گرفته و دکو باید با دیگر بازیکنان نیز توافق کند.

سازمان‌دهی تیم مدیریت ورزشی
با رفتن متئو آلمانی، مدیر فوتبال، زمان تغییراتی در ساختار مدیریت ورزشی فرا رسیده و خواهیم دید که برنامه دکو چیست. معاون رئیس، رافا یوسته، به عنوان مدیر مسئول حوزه ورزشی به کارش ادامه خواهد داد و باید دید که آیا ادغام و بازسازی در این زمینه انجام خواهد شد یا خیر.

استعدادهای جوان بیشتری جذب تیم اول شوند
در بارسا سال‌هاست که کار جست‌وجو برای فوتبالیست‌های جوان که پتانسیل حضور در تیم اصلی را دارند، خوب دنبال می‌شود و دکو باید به این روند خوب ادامه دهد. نوح درویش آلمانی یا میکائیل فایه سنگالی آخرین نفراتی بودند که در تابستان امسال وارد بارسا شدند.

دیدگاه‌ها