کد خبر : 1958807 | 29 مرداد 1402 ساعت 03:15 | 30.3K بازدید | 54 دیدگاه

طعنه سنگین به چلسی: به خیال قهرمانی باش!

گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.

طعنه سنگین به چلسی: به خیال قهرمانی باش!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از زمان حضور تاد بولی و دیگر شرکایش در رأس این باشگاه دست به خریدهای هنگفت و باورنکردنی زده است.

خریدهای آنها در فصل گذشته انتقادهای بسیاری را علیه این باشگاه به همراه داشت و این اتفاق در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم ادامه پیدا کرد و این تیم نزدیک به 450 میلیون یورو برای جذب بازیکنان مدنظرش هزینه کرد.

سونس در گفت‌وگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت: «ما در طول شش ماه گذشته دیدیم که چلسی دو بار رکورد نقل و انتقالات انگلیس را شکست. آنها ابتدا با جذب انزو فرناندز این کار را کردند و حالا هم مویزس کایسدو را به خدمت گرفتند. 

1909303

آنها در هر دو مورد روی پتانسیل این دو بازیکن قمار کردند و امیدوار هستند که این دو بازیکن جوان بتوانند به چنان اوجی برسند که این قیمت‌ها را توجیه کند. اتفاقی که شاید هرگز در این فصل یا حتی فصل آینده هم رخ ندهد. 
تنها فکری که من می‌توانم بکنم این است که وقتی تاد بولی به چلسی آمد، تمام دانش فوتبالی این باشگاه از در دیگر به بیرون رفت. او بازیکنانی که صرفا نامشان در کنار نام باشگاه بزرگ دیگری به گوش می‌رسید را با مبلغ قابل توجهی به خدمت گرفت. 
چیزی که در چند هفته اخیر دیدیم این بود که چلسی قیمت‌های عجیب و غریبی پیشنهاد داده و تورم بازار را بالا برده است. بولی با دسته چکی قدرتمند وارد میدان شده و هیچ درکی از ارزش بازیکنان ندارد. با این روشی که آنها در پیش گرفته‌اند، فقط می‌توانم بگویم به خیال قهرمانی باشید!»

دیدگاه‌ها