کد خبر : 1958854 | 28 مرداد 1402 ساعت 19:02 | 98.2K بازدید | 14 دیدگاه

تماشاگران ایرانی سوررپرایزم کردند، منتظر بازی با ایرانم

سرمربی تیم ملی والیبال قطر از شور و شوق هواداران ارومیه‌ای سورپرایز شده است.

تماشاگران ایرانی سوررپرایزم کردند، منتظر بازی با ایرانم

به گزارش "ورزش سه"، کامیلو اندرس سوتو در پایان دیدار تیم ملی قطر با هند که سه بر صفر به سود قطر پایان یافت، گفت: در این دیدار بازیکنانم با سختی مواجه شدند، اما با سرویس‌های عالی و بی نقص توانستیم بازی را کنترل کنیم.

او افزود: در ادامه با توجه به اینکه تیم‌ها به آمادگی می‌رسند، رفته رفته مسابقات سخت خواهد شد و پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر در پایان با اشاره به جو فوق‌العاده ورزشگاه غدیر ارومیه، گفت: میزبانی ارومیه واقعا عالی است و هواداران والیبال این شهر با تشویق تیم ملی قطر سورپرایزیمان کردند و بی صبرانه منتظر مسابقه تیم ملی ایران هستم تا جو بی نظیر ورزشگاه را ببینم.

کاپیتان تیم ملی والیبال قطر هم در پایان این مسابقه گفت: تیم ملی هند بازی قابل قبولی مقابل قطر ارائه داد اما در نهایت توانستیم این دیدار را کنترل کرده و پیروز شویم.

ابراهیم ابراهیم محمد اظهار داشت: در کل بازی رضایت بخشی ارائه دادیم هرچند در این دیدار گاهی عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و در نهایت پیروز شویم.
کاپیتان تیم ملی والیبال قطر در پایان خاطرنشان کرد: واقعا افتخار کردیم که تماشاگران ارومیه ای اینگونه با انرژی تیم ملی قطر را تشویق و حمایت کردند.

دیدگاه‌ها