کد خبر : 1958933 | 29 مرداد 1402 ساعت 00:06 | 68.7K بازدید | 43 دیدگاه

امباپه وارد زمین شد و همه چیز عوض شد

هنوز هم من ستاره اول PSG هستم (عکس)

کیلیان امباپه تنها 10 دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب پاری‌سن‎‌ژرمن موفق به گلزنی شد.

هنوز هم من ستاره  اول PSG هستم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن که به خاطر دعوای کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی فصل را در غیاب این ستاره آغاز کرده بود بعد از تساوی در هفته اول در حالی برای برگزاری بازی هفته دوم راهی تولوز شد که این ستاره فرانسوی را نیز همراهش داشت.

لوئیس انریکه در بازی امشب امباپه را در لیست نفرات ذخیره تیمش قرار داده بود تا خبر از آشتی پنهان مالک PSG و کاپیتان تیم ملی فرانسه بدهد. او بعد از اینکه تیمش موفق به باز کردن دروازه حریف در نیمه اول نشد در دقایق ابتدایی نیمه دوم امباپه را به زمین فرستاد.

1912318

کیلیان امباپه که به خاطر امتناع از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌‎ژرمن انواع جریمه ها را پشت سر گذاشته بود در دقیقه 51 به جای لی کانگ این وارد زمین شد. او خیلی زود تاثیر خود را گذاشت و تنها 10 دقیقه بعد از ورودش به زمین یک پنالتی گرفت و با گل کردن آن تیمش را از حریف پیش انداخت.

1912316

امباپه روی یک نفوذ از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد اما پیش از اینکه به سمت دروازه ضربه بزند با تکل خشن مدافع حریف تعادلش را از دست داد؛ داور به کمک VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد و امباپه برخلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را به گل تبدیل کرد تا نتیجه را 1-0 کند.

دیدگاه‌ها