کد خبر : 1958963 | 29 مرداد 1402 ساعت 08:51 | 74.8K بازدید | 24 دیدگاه

بیر...ایکی...اوچ...حکیم زیاااااااش!

خفن‎ترین معارفه سال در ترکیه (عکس)

باشگاه گالاتاسرای امشب حکیم زیاش را رسما به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.

خفن‎ترین معارفه سال در ترکیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گالاتاسرای با ایده‌ای متفاوت و جذاب پس از پیروزی مقابل ترابزون اسپور از حکیم زیاش، ستاره جدیدش، در حضور ده‌ها هزار هوادار رونمایی کرد.

حکیم زیاش، ستاره مراکشی سابق چلسی، در آغاز تابستان قصد حضور در النصر عربستان را داشت اما در تست های پزشکی این باشگاه مردود شد تا به یکی از چهره های پرحاشیه بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.

او که جزو ستاره های مازاد چلسی برای فصل جدید بود در نهایت با باشگاه گالاتاسرای، قهرمان فصل گذشته لیگ ترکیه، به توافق رسید و بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در آخرین ساعات روز شنبه قراردادش را به امضا رساند.

مدافع عنوان قهرمانی ترکیه که دو بازی نخست خود را بدون برد پشت سر گذاشته بود، امشب موفق شد با نتیجه 2-0 میهمانش ترابزون اسپور را شکست دهد. هواداران گالا سرمست از این پیروزی ورزشگاه نف را روی سرشان گذاشته بودند که با یک سورپرایز جذاب مواجه شدند.

بازیکنان میزبان طبق رسم همیشه بعد از به صدا در آمدن سوت پایان خود را نزد هواداران رسانده و مشغول پاسخ گفتن به ابراز احساسات آنها بودند که درست در مرکز جایگیری تیفوسی ها متوجه یک اتفاق ویژه شدند؛ حکیم زیاش، ستاره تازه وارد گالا آنجا کنار لیدرهای تیم حضور داشت!

ستاره مراکشی که با یک هودی که کلاهش را برای پوشاندن چهره روی سر کشیده بود، مثل ستاره های سینما خود را به قلب تپنده ورزشگاه رساند و زمانی که در جای خود مستقر شد کلاه از سر برداشته و مراسم رونمایی اش در میان جیغ و داد ده هزار هوادار آغاز شد.

او در حالی که هم تیمی های جدیدش داخل زمین برایش دست می زدند مثل لیدرهای گالاتاسرای اقدام به انجام تشویق معروف این تیم کرد تا نیامده به محبوب دل هواداران تبدیل شود. زیاش بعد از اینکه تشویق بیر...ایکی...اوچ را انجام داد و حسابی تشویق شد خود از پله ها پایین آمده و در زمین چمن به آرتیست بازی خود ادامه داد.

1912417
1912418
1912419
1912420

دیدگاه‌ها