کد خبر : 1958982 | 29 مرداد 1402 ساعت 10:18 | 57.4K بازدید | 8 دیدگاه

ادای احترام به سبک پپ: روحت شاد! (عکس)

پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.

ادای احترام به سبک پپ: روحت شاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ماتزونه صبح روز گذشته در سن 86 سالگی درگذشت و این خبر ساعاتی پیش از شروع بازی منچسترسیتی برابر نیوکسل به گوش گواردیولا رسید. 

او فرصت کافی داشت که پیراهنی خاص را با عکس کارتونی معروف این مربی ایتالیایی طراحی کند. این مربی در این عکس از یک سو به سوی دیگر زمین می‌دود تا برابر چشمان هواداران آتالانتا که 90 دقیقه به او توهین کرده بودند خوشحالی کند. این اتفاق پس از به ثمر رسیدن گل روبرتو باجو برای برشا در تساوی 3-3 رخ داد. 

گواردیولا در طول دوران حضورش در برشا با این مربی کار کرده بود و آن‌ها در طول چند دهه اخیر همواره رابطه نزدیک دوستی‌شان را حفظ کرده بودند. 

1912458

سرمربی سیتی حتی زمانی که در سال 2009 به فینال لیگ قهرمانان رسید، شخصا از ماتزونه درخواست کرده بود که در این مسابقه حضور داشته باشد و بازی را از نزدیک به عنوان مهمان ویژه او تماشا کند.

حالا ماتزونه از دنیا رفته و پپ گواردیولا که همیشه چه در زمین بازی و چه بیرون از آن خلاقیت خاص خودش را دارد، تصمیم گرفت که با پیراهنی خاص و ویژه یاد او را در مصاحبه پس از پایان بازی زنده نگه دارد و به سبک خودش به این مربی قدیمی ادای احترام کند. 

دیدگاه‌ها